کد خبر: 1103097
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت کنار هم قرار گرفتن فعالیت‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و دینی تأکید کرد و گفت: روحیه و غیرت دینی ورزشکار در موفقیت او نقش بسزایی دارد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، در جمع بازیکنان تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، اظهارداشت: استان لرستان در رشته ورزشی فوتبال طی دوره‌های مختلف، افراد نامی داشته است که در سطح کشور و فراتر به چهره‌های ملی و شناخته شده‌ای تبدیل شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه لرستان قهرمانان پرافتخاری را تقدیم کشور کرده است، افزود: تبلیغ ورزش و سلامت جسم و روح وظیفه ای بر دوش همگان بوده و باید بسترهای مناسب را برای فعالیت‌های ورزشی فراهم کنیم.

وی از تیم خیبر به عنوان تیمی با سابقه بوده که در استان و کشور شناخته شده است، یاد کرد و گفت: همراهی مسئولان برای رفع مشکلات این تیم ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد:  مدیران و مسئولان فرهنگی، ورزشی و اقتصادی موظف هستند خیبر را یاری کنند تا به لیگ برتر راه پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه باید هواداران و کانون هواداران برای تیم شکل بگیرد، اظهار کرد: همراه با فعالیت‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و دینی کنار هم قرار بگیرد، روحیه و غیرت دینی و تعصب مثبت ورزشکار یاری گر او در رسیدن به نتیجه مطلوب است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: جوانان ما به جهت فیزیکی و جسمانی، آمادگی لازم را برای رسیدن به موفقیت‌ در همه عرصه‌های ورزشی دارند و وقتی این آمادگی در کنار تجربه و دانش مربیان قرار بگیرد، باعث موفقیت می‌شود .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مسئولان باید همراهی‌های لازم را با این تیم به عمل آورند تا تا مشکلات موجود بر سر راه تیم برطرف شود و پیگیری های لازم در این رابطه انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار