کد خبر: 1071838
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
استاندار لرستان مطرح کرد؛
زیویار، با اعلام برنامه های سفر رئیس جمهور به لرستان، گفت: برنامه‌های سفر از هفت صبح شروع و برخی از وزرا به بعضی از شهرستان‌های استان سفر می کنند.

به گزارش جوان از لرستان، «فرهاد زیویار»، امروز(18آذر) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یازدهمین سفر استانی رئیس جمهور به لرستان روز جمعه 19آذرماه انجام می شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه برنامه‌های سفر از هفت صبح شروع می‌شود و ابتدا مراسم استقبال را در فرودگاه خرم آباد خواهیم داشت، افزود: بعد از مراسم استقبال، برخی از وزرا به بعضی از شهرستان‌های استان سفر می کنند.

وی با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های ازنا و دورود و معاون رئیس جمهور در حوزه مناطق محروم به شهرستان الیگودرز می روند، ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های سلسله و دلفان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرستان پلدختر می‌رود.

زیویار بیان کرد: چند نفر از اعضای کابینه مانند رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزیر نیرو و تعدادی دیگر از اعضای کابینه در مرکز استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم شامل فرهنگی، دانشگاهی، صنعتگران، حوزه کشاورزی بعدازظهر جمعه برگزار می شود، عنوان کرد: جلسه شورای اداری نیز با حضور ۱۷۰ نفر از مدیران استانی، وزرا و اعضای کابینه برگزار خواهد شد.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار