کد خبر: 1101459
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
انزلی- سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه شایسته برد سه بر یک بودیم، گفت: برای قهرمانی علاوه بر بازیکن به نیمکت قوی نیز نیاز داریم.
ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری بعد از بازی با ملوان بندر انزلی با اشاره به اینکه در نیمه اول هم لیاقت برد را داشتیم باید بازی سه بر یک می‌شد، اظهار کرد: پیش از گل ملوان چند موقعیت را روی دروازه ملوان ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه خیلی خوب بازی کردیم و نگذاشتیم ملوانان بازی کنند، گفت: در ادامه به فوتبال مستقیم روی آوردیم و روی اشتباه تمرکزی گل خوردیم.

ساپینتو با اشاره به اینکه روی همه این موارد در طول هفته کار کرده بودیم، اما باز گل خوردیم، افزود: با وجود اینکه نتیجه بازی را از دست داده بودیم، اما به خودمان و بازیکنان اطمینان داشتیم و با سعی و تلاش توانستیم نتیجه را عوض کنیم.

وی با بیان اینکه ۶۰ دقیقه در برابر سپاهان نتوانستیم نتیجه را عوض کنیم، ولی این هفته روی ذهن بازیکنانم کار کردم که اگر گل هم بخورند باید به بازی برگردند، ادامه داد: با همین سیستمی که در بازی سپاهان داشتیم‌در برابر ملوان بازی کردیم.

سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه در این بازی سیستم‌بازی را تغییر دادم و تغییرات جواب داد، تصریح کرد: تعویض‌ها هم خوب جواب داد و با این روند بازی‌های دیگر را ادامه می‌دهیم و به خودمان اطمینان داریم.

وی با بیان اینکه برای قهرمانی علاوه بر بازیکن به نیمکت قوی هم احتیاج داریم، اضافه کرد: خیلی ناراحتم که دو تا از بازیکنانم را کنار گذاشتم و لایقش بودن که در کنار ما باشند، ولی باید تغییراتی را انجام دهیم.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: می‌خواهم این برد را به آن‌هایی تقدیم‌کنم که امروز با ما نیستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار