کد خبر: 1101379
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آزادگان میراث‌داران افتخارآفرین هشت سال دفاع مقدس و فاتحان قله شهامت و ایستادگی هستند که با پایمردی و صبر خود مردانگی را معنا کرده و پای عقاید خود ایستادند.
سرویس دفاعی جوان آنلاین: به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با جمعی از آزادگان این نیرو که به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک این روز به یادماندنی گفت: اسارت واژه‌ای است که طنین ناخوشایند آن می‌تواند هر انسانی را از پای درآورد، اما در برابر چنین واژه‌ای تنها ایمان، اخلاص و امید به آینده می‌تواند قد اعلم کند که بدون شک آزادگان ایران اسلامی طلایه‌داران و صابرانی هستند که وجودشان مایع عزت، افتخار و آبروی ملت ایران است.

وی تصریح کرد: مردانگی سیرت انسان‌هایی است که هیچگاه زیربار ظلم و ستم نرفته و قد خم نمی‌کنند، آن‌ها اگر صد‌ها سال در اسارت هم باشند سیرت و بن و ریشه خود را رها نخواهند کرد چرا که سختی‌ها و دشواری‌ها انسان را شکل می‌دهد و او را تا نقطه تعالی می‌رساند همانند الماسی گرانبها که در اثر فشار‌های بسیار تبدیل به عنصری ارزشمند می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به آزادگان خاطرنشان کرد: بدون ترید شما آزادگان میراث‌داران افتخارآفرین هشت ساله دفاع مقدس و فاتحان قله‌های اسارت، شجاعت، شهامت و ایستادگی هستید که با پایمردی و صبر و شکیبایی خود بار دیگر مردانگی را معنا کرده و پای آرمان‌ها و عقاید خود ایستادید.

امیر واحدی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۶ مرداد ماه روزی است که هیچگاه از خاطرات پاک نخواهد شد و تا ابد در تارک تاریخ ماندگار خواهد ماند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر