کد خبر: 1101264
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری شرور و قاچاقچی مسلح مواد مخدر در اقدام اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد.
سردار "مجید کریمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در راستای برخورد با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور (ع. ت) که اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کرد، مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: این قاچاقچی مواد مخدر که از اشرار سابقه دار و به نام منطقه جنوب شرق کشور و به عنوان یکی از سرکاروان‌های اصلی قاچاق مسلحانه مواد مخدر در حوزه کویر نیز شناخته شده بود و در ایجاد درگیری و به شهادت رساندن تعدادی از کارکنان انتظامی کشور نیز نقش داشته است، در سالیان گذشته در قاچاق چندین تن مواد مخدر از کشور افغانستان به داخل خاک جمهوری اسلامی فعالیت می‌کرد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در تشریح جزئیات دستگیری نامبرده تصریح کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، این شرور سابقه دار طی یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.

سردار کریمی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی فعالیت مجرمانه، هرگز اجازه نخواهد داد قاچاقچیان مواد مخدر، نظم و آرامش شهروندان را بر هم بزنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار