کد خبر: 1101159
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با اعلام اینکه پلیس در دهه ولایت و امامت بیش از ۵ هزار ایستگاه صلواتی بر پا کرد گفت: شرط موفقیت انتظامی در همه وظایف و ماموریت‌ها میل به معنویت و تقویت روحیه انقلابی و برافراشته شدن پرچم معارف اهل بیت علیهم السلام در همه یگان‌های انتظامی است.

به گزارش جوان آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در جلسه بصیرت رؤسای عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی سراسر کشور اظهار کرد: تعظیم شعائر دینی و انقلابی در مجموعه عظیم انتظامی به نحو احسن با دعوت از سخنرانان اثربخش و با حضور مشتاقانه و عالمانه کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان گرامی داشته می‌شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور افزود: حضور باشکوه کارکنان در جشن‌های غدیر و دهه اول محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان کم نظیر و مثال زدنی بود. شرط موفقیت انتظامی در همه وظایف و ماموریت‌ها میل به معنویت و تقویت روحیه انقلابی و برافراشته شدن پرچم معارف اهل بیت علیهم السلام در همه یگان‌های انتظامی است. اعزام بیش از ۴هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات در ۵ماهه اول سال ۱۴۰۱ و برپایی بیش از ۵ هزار ایستگاه صلواتی در دهه ولایت و امامت توسط یگان‌های انتظامی در سطح شهر‌های سراسر کشور و برپایی ۸ موکب در مرز‌های ورودی و خروجی کشور و یک موکب در کربلای معلی نمونه‌ای از اقدامات انتظامی در جهت آشنایی کارکنان با معارف اهل بیت علیهم السلام و خدمتگزاری پلیس به مردم عزیز ایران اسلامی و عاشقان و زائران حسینی است که برنامه داریم این برنامه‌ها و فعالیت‌های معنوی و فرهنگی را با قوت و اهتمام بیشتر تا پایان سال ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ادامه داد: مجموعه انتظامی افتخار دارد که همه برنامه‌ها و ماموریت‌های خود را در راستای تحقق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به پیش ببرد. دشمنان تلاش دارند تا نور اسلام و قرآن و ولایت را در کشور خاموش کنند و این برنامه آن‌ها از اول انقلاب بوده و از هر توطئه و دسیسه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کردند. اما ملت مسلمان ایران با تاسی از قیام عاشورای امام حسین علیه السلام هرگز تسلیم آن‌ها نشدند و با توفیق الهی هر روز قدرتمند‌تر و شکوفاتر وارد چله پرافتخار دوم انقلاب گردید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان گفت: همگان به ویژه نخبگان و هادیان و مربیان با تمام وجود جهت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن وارد عرصه شوند و با جهاد تبیین و روشنگری و بیان حقایق و واقعیت‌ها جلوی تحریف دشمنان را بگیرند و دشمنان را مثل همیشه مایوس کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار