کد خبر: 1101117
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
فرمانده انتظامی استان البرز:
فرمانده انتظامی استان البرز گفت : رضايتمندي مردم و ارتقاء امنیت در جامعه مهمترين هدف پليس است که باید نحو احسن دنبال و به آن پرداخته شود.

سردار عباسعلی محمدیان در آئین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان با تشکر از زحمات کارکنان در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع با مهم دانستن اصل مردم داري و تکريم ارباب رجوع، اظهار داشت : رعايت اين مؤلفه ها باعث عزت و اقتدار فرماندهی انتظامي در جامعه و تقويت مشارکت و همکاری مردم با پليس مي شود .

وی در ادامه گفت: دشمنان نظام اسلامی لحظه ای از ضربه زدن به این کشور غافل نیستند و همه ما باید با هوشیاری و آگاهی آمادگی مقابله با توطئه های دشمنان را داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی با بيان اينکه قانون مداري و مردم داري باعث اقتدار پليس مي شود افزود : توجه به حقوق شهروندي و همچنبن تلاش براي خدمت صادقانه، بهنگام و بي منت ، باعث ارتقاء احساس امنيت، افزايش رضايت مردم و اقتدار پليس مي شود.

سردار محمدیان آراستگي به فضايل معنوي ، اخلاق حسنه و مردم داري را از ضرورت هاي ماموريتي كاركنان پليس در نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و خاطر نشان کرد : رضايتمندي مردم و جامعه محوري مهمترين هدف پليس است و پلیس براي رسيدن به اين منظور نياز به تقويت اعتمادسازي در مردم، داشتن اخلاق نيکو، شجاعت، جسارت، نظم و انضباط دارد .

وی با تشکر از اقدامات مثبت و موثر کارکنان انتظامی استان در تامین امنیت مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی و دهه اول محرم اظهار داشت:خدا را شاکریم مراسم عزاداری سید و سرور سالار شهیدان با شکوه انجام شد و این مراسم با امنیت کامل برگزار گردید.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: رسالت سنگینی بر عهده ما گذاشته شده است و باید با تمام توان به وظایف خود عمل کنیم تا خدای ناکرده شرمنده خون شهدا و خانواده معظم آنها، مردم و خانواده خود نشویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار