کد خبر: 1101113
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج از برپایی موکب اختصاصی در عمود 801 برای خدمت رسانی به زائرین حسینی (ع) توسط شوراهای اسلامی استان البرز خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی درهم اندیشی روسای فرهنگی شوراهای اسلامی استان البرز در جهت برنامه ریزی بر‌پایی موکب به مناسبت ایام اربعین حسینی که با حضور روسای کمیسیون های فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرهای استان البرز در مجموعه میلاد شهرداری برگزار شد؛ اظهارداشت:امسال برای نخستین باربه همت مجموعه های مدیریت شهری و شورای شهر استان های البرزبه صورت مجزا موکب در پیاده روی اربعین برپا می کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این موکب که با حضور نیروهای زیرمجموعه مدیریت شهری برپا خواهد شد درراستای اسکان ،تغذیه، بهداشت و درمان و فرهنگی فعالیت خواهند کرد.

سعیدی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی اربعین بعد از دوسال وقفه، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود مردم امسال حضور حداکثری داشته باشند و در این مراسم معنوی و بزرگترین همایش سیاسی و مذهبی شرکت نمایند.

وی بر لزوم پشتیبانی فرهنگی از پدیده پیاده‌روی اربعین تاکید کرد و گفت: پیاده‌روی اربعین در به تصویر کشیدن جایگاه عاشورا و مهدویت، بیشتر از هر کار فرهنگی و هنری تاثیرگذار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: آثار و برکات اربعین دارای جنبه‌ها و ابعاد متعدد و مختلفی است و علاوه بر اثرات معنوی در تک‌تک افرادی که رهسپار این سفر پرخیروبرکت می‌شوند، کارکردهای گسترده اجتماعی با بازتاب جهانی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار