کد خبر: 1101111
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
جلسه اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز با اتاق اصناف با هدف بررسی مشکلات اصناف استان البرز در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

رضا جعفری ،مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مشکلات اصناف استان البرز در حوزه های امورمالیاتی، گمرک، بانک، بیمه و وجود قوانین و مقررات مخل کسب و کار عنوان کرد و گفت: امید است با تعامل و همکاری اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز با اتاق اصناف این استان بتوانیم مشکلات پیش روی آنها را شناسایی و قدمهای موثری را در راستای مرتفع نمودن مشکلات مذکور برداریم.

در ادامه این جلسه، بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف استان البرز با اشاره به اینکه یک چهارم بافت جمعیتی استان البرز را اصناف تشکیل می دهند و حدود 140هزار واحد صنفی در استان البرز و 100 هزار واحد صنفی در شهرستان کرج فعالیت می نمایند؛ به نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و خواستار حمایت بیشتر دولت از اصناف شد.

وی با اشاره به اینکه اتاق اصناف حلقه واسط واردکننده، تولیدکننده و مصرف کننده می باشد، به مشکلات پیش آمده برای اصناف در زمان شیوع کرونا اشاره و پرداخت مالیات و عوارض شهرداری را بعنوان عمده ترین مشکل اصناف عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار