کد خبر: 1101061
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛
رئیس شورای شهر تهران گفت: مخالف برگزاری نمایشگاه در خیابان سئول هستیم.

 مهدی چمران، در حاشیه هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر و در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت ترافیکی شهر تهران به دلیل برگزاری نمایشگاه، افزود: شورای شهر تهران هر کاری که از دستش بر می‌آمده انجام داده است.

وی ادامه داد: آرامش مردم و راحتی آنها برای ما اهمیت دارد ما مخالف نمایشگاه نیستیم بلکه می‌گوئیم نمایشگاه برای مردم مشکل ساز نشود زیرا ترافیک این نمایشگاه در تمام شهر وجود دارد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه به هیچ وجه موافق برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در نمایشگاه بین المللی نیستیم، گفت: علاوه بر مصوبه شورای شهر، مصوبه هیأت دولت نیز برای عدم برگزاری این نمایشگاه وجود دارد.

چمران ادامه داد: از زمانی که آقای قالیباف رئیس پلیس بود تصمیم گیری شد تا نمایشگاه‌های پر مخاطب در نمایشگاه بین‌المللی برگزار نشود اما متأسفانه دست‌اندرکاران خود را متعهد به این کار نمی‌دانند.

وی با عنوان این مطلب که باید فضای عمومی به وجود آید تا این نمایشگاه‌ها دیگر در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار نشود، گفت: نمایشگاه شهر آفتاب آماده است مردم نباید زجر بکشند می‌توان نمایشگاه‌ها را در شهر آفتاب برگزار کرد ممکن است کسب درآمد در آنجا کم شود اما برای درآمد نباید مردم را در منگنه گذاشت.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر انتقال نمایشگاه رخ ندهد ما مجبور هستیم کار دیگری کنیم مانند سالی که یک کامیون خاکروبه مقابل نمایشگاه خالی کردیم و اجازه ندادیم برگزار شود.

چمران در واکنش به این سوال که مطابق با قانون صندلی اعضای شورای شهر باید در سال دوم فعالیت شورا تغییر کند گفت: اگر اعضا موافق باشند این کار انجام می‌شود و با تصمیم اعضا برگزار می‌شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار