کد خبر: 1100764
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج ورزش را عامل سلامتی ذکر و عنوان کرد: توسعه ورزش همگانی، تزریق سلامت به جامعه و استفاده مناسب از اوقات فراغت است.

محسن برجی در نشستی که باحضور منوچهر غفاری، سرپرست شهرداری کرج و رحمتی، رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز پیرامون همکاری و اجرای برنامه های مشترک در بوستان های سطح شهر و ورزش محلات برگزار شد، به توسعه ورزش همگانی در بوستان ها به عنوان راهکاری کم هزینه در ارتقای سطح سلامت شهروندان اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه های مختلف در حوزه ورزش همگانی در پارکها و بوستان ها ، پیشنهاد مناسبی برای سوق دادن شهروندان به سمت زندگی سالم و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی با ضروری دانستن شناسایی و اولویت بندی عامل های تجزیه و تحلیل جامع شناختی ورزش همگانی در بوستان ها، عنوان کرد: این برنامه ریزی مناسب، مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و سیاست های خدماتی، رفاهی و ورزشی یاری می‌کند.

معاون شهردار افزود: ورزش همگانی نیازمند زیرساخت آنچنانی نیست و با کمترین هزینه میتوان سلامت را به جامعه تزریق کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج هر روز در پارکها و بوستان‌های سطح شهر اجرای برنامه ایستگاه ورزش همگانی و ورزش صبحگاهی را در دستور کار خود دارد، افزود: می‌توان با برنامه ریزی مطلوب و ارائه راهکارهای مناسب، این برنامه ها را گسترش داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار