کد خبر: 1100323
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
وزیر دفاع عراق در نشست مشترک با حضور فرماندهان و مقامات ارشد نظامی این کشور از آن‌ها خواست درگیر فتنه نشوند و در حمایت از گروهی علیه گروه‌های دیگر موضع گیری نکنند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «جمعه عناد سعدون» وزیر دفاع عراق امروز پنجشنبه با فرماندهان عملیات و لشگر‌های ارتش عراق و حضور جانشین‌های رئیس ستاد کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی و مدیر سازمان اطلاعات نظامی این کشور، جلسه ویدئو کنفرانس مشترک برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر دفاع عراق در این جلسه ضمن صادر کردن دستوراتی برای فرماندهان و مسئولان نظامی گفت: کشور عزیز ما عراق این روز‌ها شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد که ناشی از بن بست سیاسی است. من از شما می‌خواهم که از کشمکش‌های سیاسی دوری کنید، فاصله با همه گروه‌های سیاسی را به صورت یکسان حفظ کنید و در حمایت از یک طرف علیه طرف دیگر موضع گیری نکنید.

عناد افزود: وظیفه مقدس ما حفاظت از میهن و مردم است و هر کسی در محل حضور خود باید احساس وظیفه کند. کسی که در منطقه‌اش تروریسم فعال است باید با آن مبارزه کند؛ کسی که در منطقه‌اش تظاهرات برگزار می‌شود باید از آن محافظت کند؛ کسی که در منطقه‌اش مواد مخدر قاچاق می‌شود باید با قاطعیت با این آفت ویرانگر مقابله کند؛ کسی هم که در محل سکونتش نزاع‌های عشایری رایج است باید آن را مهار و کنترل کند.

وزیر دفاع عراق تصریح کرد:‌ای برادران، از شما می‌خواهم تا همه تدابیر و اقدامات مراقبتی را اتخاذ کرده و انجام دهید و هوشیار باشید چرا که دشمن در پی اقدامات غافلگیر کننده و فرصت طلبی است.

جمعه عناد سعدون در پایان سخنانش گفت: برادران عزیز، مجدداً تأکید می‌کنم که به فتنه کشیده نشوید و همانطور که از شما تعهد گرفته‌ایم، عاقلانه و بی‌طرفانه عمل کنید. شما فرزندان این لشکر قهرمان هستید که در طول زمان قهرمانی‌های زیادی را به ثبت رسانده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار