کد خبر: 1100159
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
رئیس بخش اطلاع‌رسانی جنبش حماس ضمن اعلام اینکه رژیم صهیونیستی به خانواده اسرای این رژیم دروغ می‌گوید، تصریح کرد «یگان سایه» القسام از اجساد محافظت نمی‌کند.

«علی العامودی» رئیس بخش اطلاع‌رسانی جنبش حماس طی اظهاراتی گفت، رژیم صهیونیستی همچنان به «فروش توهم» به خانواده‌های اسرای اسرائیلی نزد حماس ادامه می‌دهد و هیچ مدرکی درباره سرنوشت آنها ارائه نکرده است.

وی در گفت‌وگو با شبکه «الاقصی» تأکید کرد، دولت رژیم صهیونیستی به صهیونیست‌ها درباره سرنوشت اسرای مذکور دروغ می‌گوید.

العامودی ضمن تأکید بر آزادی تمام اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی گفت: ما به مقاومت ایمان داریم، قهرمانان یگان سایه از اجساد محافظت نمی‌کنند.

وی به قهرمانان مقاومت و در رأس آن یگان سایه که مسیر را برای آزادی اسرای فلسطینی هموار می‌کنند، درود فرستاد و افزود، مقاومت برای آزادی اسرا عهد بسته و اسرا  با این امید زندگی می‌کنند که روز آزادی بالاخره فرا خواهد رسید.

در سال ۱۳۹۴، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس از محرمانه‌ترین خود به نام «یگان سایه» پرده برداشت. ابوعبیده سخنگوی القسام گفت: یگان سایه ۱۰ سال پیش تاسیس شد و وظیفه اساسی آن آزاد کردن اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر است.

وی افزود: اعضای این یگان با وسواسی خاص انتخاب شده‌اند و مورد آموزش‌های ویژه قرار گرفته‌اند تا توانایی نظامی آنها بالا رود و در ماموریت‌هایی که به آنها واگذار می‌شود با اقتدار عمل کنند.

ابوعبیده تاکید کرد اعضای یگان مذکور متعهد هستند که با اسرا بر اساس مبانی دین مبین اسلام رفتار کنند و از آنها تا انجام عملیات تبادل اسرا محافظت نمایند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام اخیرا تصاویری از «هشام السید» یکی از اسرای صهیونیست در نزد مقاومت را منتشر کرد که نشان می‌دهد او در بستر بیماری و به کپسول اکسیژن وصل است.

گردان‌های القسام در ژوئیه ۲۰۱۴ از به اسارت گرفتن «آرون شاؤول» نظامی صهیونیست در جنگ ۵۱ روزه و رژیم صهیونیستی در آگوست ۲۰۱۵ از قطع تماس با «هدار گولدن» نظامی صهیونیست در رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.   «آبراهام منگستو» دیگر نظامی صهیونیست نیز در ژوئیه ۲۰۱۵ هنگام عبور از حصار امنیتی در شمال نوار غزه ناپدید شد و رژیم صهیونیستی از ناپدید شدن یک نظامی دیگر خود به نام «هشام السید» در ابتدای ۲۰۱۶ در مرزهای غزه خبر داد.

 

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار