کد خبر: 1099816
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شبکه خبری المیادین از تماس های رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با مصر، قطر و سازمان ملل پیرامون نقشه های صهیونیست ها برای تعرض به مسجدالاقصی خبر داد.
 شبکه خبری المیادین از تماس‌های اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با مصر، قطر و سازمان ملل متحد پیرامون نقشه‌های شهرک نشینان صهیونیست برای یورش به مسجدالاقصی خبر داد.

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه بر ضرورت ممانعت از یورش به مسجدالاقصی با هدف جلوگیری از پیشرفت اوضاع به سمت خارج شدن از کنترل همزمان با تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی به اهالی غزه تاکید کرد.

این در حالی است که شهرک نشینان صهیونیست همزمان با بمباران غزه توسط جنگنده های صهیونیست، با یورش به منطقه باب العامود در قدس اشغالی مناسک تلمودی را مقابل مسجدالاقصی برگزار کردند.

صهیونیست ها قصد یورش دسته جمعی به مسجدالاقصی به مناسبت سالروز به اصطلاح تخریب معبد کذایی یهود را دارند.

منابع صهیونیست اعلام کردند که مقامات این رژیم اجازه برگزاری تمامی فعالیت های مقرر در شهر قدس طی روز یکشنبه از جمله تعرض صهیونیست ها به مسجدالاقصی را خواهند داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین با صدور بیانیه ای درباره هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان صهیونیست هشدار داد.

بر اساس این گزارش، جنبش حماس ضمن اعلام مخالفت با اجازه به صهیونیست‌های تندرو برای هتک حرمت مسجدالاقصی تاکید کرد که ملت فلسطین در مقابله با آنها و دفاع از سرزمین و مقدسات خود متحد هستند.

در بیانیه حماس آمده است: مسئولیت کامل پیامدها و نتایج غیرقابل پیش بینی یورش به مسجدالاقصی را همزمان با تداوم تجاوز وحشیانه به غزه متوجه رژیم اشغالگر می‌دانیم.

در این بیانیه تاکید شده است که ملت فلسطین در تمام اماکن حضور خود برای دفاع از سرزمین و مقدساتشان یکپارچه هستند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار