کد خبر: 1099682
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی بازداشت یک بانوی اسیر فلسطینی را برای بار سوم بدون ارائه هیچ دلیلی تمدید کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بازداشت موقت بانوی اسیر فلسطینی برای بار سوم تمدید شد. گفته شده که دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی در عوفر مدت بازداشت موقت «شروق البدن» بانوی اسیر فلسطینی را برای بار سوم بدون ارائه هیچ دلیلی تمدید کرده است.

نظامیان اشغالگر صهیونیستی این بانوی فلسطینی را در پاییز سال گذشته پس از حمله به منزلش در شهرک تقوع در شرق الخلیل به اسارت گرفتند. بازداشت این بانوی فلسطینی در پاییز سال گذشته در حالی بوده بود که او به تازگی از زندان صهیونیست‌ها آزاد شده بود و تنها ۶ ماه از آزادی اش گذشته بود.

این مادر فلسطینی که دارای دو فرزند است، قبلاً نیز چند مرتبه به اسارت نظامیان رژیم صهیونیستی درآمده بود.

پیش از این، کمیته امور اسرای فلسطین در بیانیه‌ای درباره اسارت زنان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، از اسارت ۳۱ زن از جمله ۱۰ مادر در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، کمیته امور اسرای فلسطین در این بیانیه عنوان کرد: سران رژیم صهیونیستی در اقدامی خصمانه، کودکان و فرزندان مادران بازداشتی را از ملاقات آن‌ها باز می‌دارد؛ اقدامی که با تمامی اصول حقوق بشری در تعارض است.

کمیته مذکور همچنین اعلام کرد که زنان بازداشتی در زندان‌های رژیم صهیونیستی توسط نظامیان این رژیم مورد شکنجه قرار می‌گیرند. سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی حتی به اسرای زن فلسطینی اجازه نمی‌دهد به صورت تلفنی با فرزندان و خانواده‌های خود صحبت کنند.

کمیته مذکور در گزارش دیگری گفته است که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تا به امروز حدود ۱۶۰ هزار تَن از زنان فلسطینی را به اسارت گرفته و از آغاز انتفاضه الاقصی در سپتامبر ۲۰۰۰ تاکنون ۲۵۰۰ زن و دختر فلسطینی اسیر شدند که ۳۷ نفر از آن‌ها هنوز هم در بدترین وضعیت ممکن در بند اسارت هستند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار