کد خبر: 1099391
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پلاک های رفع تداخل اراضی کشاورزی استان سریعا در سامانه ثبت شود
زارع

به گزارش جوان آنلاین ،رضا افلاطونی در جلسه قرارگاه ملی صدور اسناد و حفظ کاربردی اراضی کشاورزی که با حضور دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی ، معاونین و مدیران ارشد وزارت و بصورت وبینار با روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها برگزار شد افزود: استان قزوین در رفع تداخلات اراضی کشاورزی بعنوان پایلوت در کشور باشد و برای رسیدن به این هدف تلاش بیشتری انجام شود.

وی تاکید کرد: بایستی هر هفته حداقل ۱۰ پلاک از اراضی کشاورزی در سطح استان رفع تداخل و تعیین تکلیف شود و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها با دقت و جدیت بیشتر کار را دنبال کنند.

وی بر لزوم اهمیت رعایت نکات مربوط به بخش نامه ها و شیوه نامه های رفع تداخلات اراضی کشاورزی تاکید کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: جانمایی کامل برای صدور سند پلاک اراضی کشاورزی و صورتمجلس تفکیکی در این خصوص به درستی انجام شود تا روند کار برای صدور سندهای مالکیتی بعدی تسهیل شود.

افلاطونی در خصوص تعیین تکلیف ۱۹۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و لزوم تعامل و هماهنگی لازم بین جهاد کشاورزی و اداره ثبت اسناد برای حل و فصل مشکل تاکید کرد.

وی همچنین از اداره ثبت اسناد و املاک استان خواست تا اعتبارات تطبیق، حدود و کاداستر اراضی کشاورزی و همچنین رفع مشکلات منابع طبیعی پیگیری شود.

گفتنی است؛ در این نشست غلامحسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک، قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، رحماندوست مدیر امور اراضی، پرویزعبدی مشاور رییس سازمان در امور اراضی و دیگر اعضای جلسه حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار