کد خبر: 1099320
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد
امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تأکید بر اینکه سایت‌های پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند، گفت: شکار پهپاد پیشرفته RQ-۱۷۰ بخشی از عملکرد کم‌نظیر این سایت‌ها بود.

 امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در ادامه بازدید از یگان‌های پدافندی شرق کشور از سایت فرماندهی اطلاعات شناسایی پل محمود و سایت راداری ولایت (تپه سبز) بازدید کرد و توان رزم و همچنین آمادگی دفاعی این سایت‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید‌ها اظهار داشت: سایت اطلاعات شناسایی (پل محمود) و نیز سایت راداری ولایت (تپه سبز) از سایت‌های درخور توجه پدافند هوایی ارتش است که رصد و پوشش بسیار وسیعی در شرق کشور و کویر مرکزی ایران ایجاد می‌کنند.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش نقش خطیر و ارزنده‌ای در استحکام جایگاه و قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا می‌کند، افزود: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: شکار پهپاد پیشرفته RQ-۱۷۰ آمریکایی بخشی از عملکرد کم‌نظیر این سایت‌ها بود.

امیر صباحی‌فرد گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش به‌عنوان یک نیروی اولویت‌دار در تأمین امنیت و دفاع کشورمان آنقدر اهمیت دارد که فرماندهی معظم کل قوا در طی سالیان اخیر بیش از ۶۰۰ کلام نورانی درباره نقش راهبردی، حساس و ارزشمند پدافند هوایی مطرح فرمودند که نشان از جایگاه والا و برتر پدافند در عرصه بین‌المللی دارد و با توجه به فرمایشات داهیانه ایشان باید قدر این جایگاه حساس را بیشتر بدانیم.

منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر