کد خبر: 1099163
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
ستاد اجرایی فرمان امام ۲هزار سری لوازم منزل به خانواده‌هایی که دچار آسیب شده و اثاثیه منزلشان در سیل از بین رفته است، اهدا می‌کند.

ستاد اجرایی فرمان امام ۲هزار سری لوازم منزل به خانواده‌هایی که دچار آسیب شده و اثاثیه منزلشان در سیل از بین رفته است، اهدا می‌کند.
عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام که برای بررسی میزان خسارت وارد شده ناشی از بارش باران و سیل به یزد سفر کرده بود، در بازدید از محلات و مناطق سیل‌زده این شهر با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های این نهاد برای کمک به سیل‌زدگان در مناطق مختلف کشور گفت: در گام اول بالغ بر ۲ هزار سری لوازم منزل به خانواده‌هایی که دچار آسیب شده و اثاثیه منزلشان در سیل از بین رفته است، اهدا خواهد شد. وی افزود: ۲هزار رأس دام نیز بین روستاییان خسارت دیده از سیل که احشام و دام‌های آنان در سیل تلف شده، در استان‌های سیل‌زده توزیع خواهد شد. سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام همچنین با اشاره به خسارت بسیاری از کسب وکار‌ها در این سیل اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده تسهیلات خوبی از سوی بنیاد برکت برای جبران و کمک به راه‌اندازی مجدد این کسب و کار‌ها اعطا خواهد شد. نوروزی با حضور در برخی مناطق آسیب‌دیده و بررسی ابعاد مختلف این حادثه با خانواده‌های سیل‌زده ابراز همدردی کرد و به آنان اطمینان داد نهاد‌های انقلابی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سریعترین زمان ممکن یاری‌گرشان خواهند بود. به گفته این مسئول، کمک‌های ستاد اجرایی ادامه خواهد داشت و تا زمانی که سیل‌زدگان به آرامش نرسند آن‌ها را تنها نمی‌گذاریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار