کد خبر: 1098759
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
افتخاری دیگر از جهادگران استان مرکزی:
رویداد هم افزایی مدیریت ایران اولین بستر تعامل و همکاری میان مدیران دولتی با شرکت ها، موسسات، گروه های جهادی و مجموعه هایی که هرکدام محصول، خدمات، ایده یا الگوی خاصی برای حل مشکلات و چالش های کشور دارند.
 
قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی به عنوان قرارگاهی جهادی دارای ایده برتر جزو ۶ گروه جهادی حاضر در رویداد هم افزایی مدیریت ایران انتخاب شد که  با ایجاد غرفه در مصلی تهران میزبان مدیران ارشد و میانی کشور است.

سید عباس حسینی دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی گفت: در سال های گذشته قرارگاه جهادی شهید لاجوردی که با ورود تخصصی به امورات اجتماعی توانسته است با ایده های نو و مدیریت خلاقانه و جهادی، اثر بخشی در بخش های مختلف به همراه داشته باشد.

وی افزود: ارائه خدمات تخصصی در حوزه مربوطه که بخش زندانیان و خانواده هایشان را در بر می گیرد توانسته است نتایج خوبی را به همراه داشته باشد و ما بر این باور هستیم نقش جهادی ها در تعالی و ارتقاء جامعه انکار ناپذیر است لذا امروز قرارگاه جهادی شهید لاجوردی همواره پیشتاز در ارائه خدمات به شکل تخصصی بوده است.

دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی گفت:اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایرانی برای تقویت و رشد و نمو حرکت های مردمی خواهد بود و حضور مسئولین کشوری به ویژه رئیس جمهور محترم به معنای نگاه ویژه و اثر بخش در این حوزه است که امیدواریم با پشتیبانی و هدایت اینگونه حرکت های مردمی و جهادی شاهد رشد جهادی در بخش های مختلف باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار