کد خبر: 1098729
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
استاندار تهران خبرداد:
استاندار تهران با اشاره به آمار قبلی اعلام شده از شمار افراد مفقود شده در روستای مزداران فیروزکوه، گفت: تعداد زیادی از این افراد سالم و زنده پیدا شدند و در حال حاضر شمار مفقودی‌ها حدود شش نفر است.
 محسن منصوری دراین‌باره اظهارکرد: در این یکی دو روز در نقاط مختلف استان تهران و همچنین دامنه جنوبی البرز شاهده سیلاب بودیم که برخی از شهرستان‌های ما دچار خسارت‌هایی شدند.

وی گفت: در شهرستان تهران بخش کن، امامزاده داوود و شهرستان فیروزکوه در قسمت زرین‌دشت و روستای مزداران تلفات زیادی داشتیم.

منصوری ادامه داد: عملیات امداد و نجات با سرعت و جدیت خود ادامه دار است و همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا امدادرسانی بی‌وقفه ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی اظهار کرد: خوشبختانه از آمار مفقودی که ۱۶ نفر اعلام شده بودند تعداد زیادی از این افراد سالم و زنده پیدا شدند در روستای مزداران حدود شش نفر هنوز مفقود هستند.

خبر قبلی در مورد شمار مفقودی‌ها: ۱۰ کشته و ۱۶ مفقود در سیل فیروزکوه

استاندار تهران افزود: آمار فوتی همان عدد قبلی است و امداد رسانی همچنان ادامه دار است که نهایتاً تا امشب یا فردا صبح تکلیف شش نفر مفقودی مشخص می‌شود. محور‌های اصلی بازگشایی شده است و همچنین خطوط ارتباطی و اتصالات همراه هم مخابراتی و هم اینترنت برقرار است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار