کد خبر: 1098170
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
استاندار قزوین گفت: جهاد تبیین از سوی ستایشگران و مدیران هیئات مذهبی در فضای معنوی و تاثیرگذار محرم و صفر مورد توجه قرار گیرد.
زارع

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز یکشنبه در همایش مدیران و ستایشگران هیئات مذهبی استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ستایشگران هیئات مذهبی وظیفه تبیین مکتب سیدالشهدا (ع) در شهری که بارزه اصلی آن ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت است را دارند و نقش و تاثیرگذاری آنها در جامعه برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: فضای حاکم بر کشور  و نظام مقدس جمهوری اسلامی در امتداد قیام سیدالشهدا(ع) شکل گرفته و در همین راستا بحث تبیین و روشنگری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان توسط ستایشگران از اهمیت بالایی برخوردار است.

اعلایی گفت: طرح بحث جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری در جمع ستایشگران و مدیران هیئات مذهبی نشان دهنده این است که در این مسیر هیئات مذهبی نقش ویژه ای دارند و باید از فرصت محرم و صفر به نحو مطلوب استفاده کرد‌.

استاندار قزوین اضافه کرد: ارتباط بین فلسفه قیام سیدالشهدا(ع) و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی  مهم ترین دلیل برای لزوم ورود به جهاد تبیین است و دشمنان تمام تلاش خود را کرده اند که این ارتباط را از بین ببرند که خوشبختانه بسیاری از توطئه های آنها خنثی شده است. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: البته باید کسانی به جهاد تبیین بپردازند که قدرت تشریح و تحلیل موضوعات را داشته باشند و بتوانند در مقابل سوالات به حق مردم پاسخ های مناسبی را داشته باشند. 

وی افزود: امیدآفرینی موضوع دیگری است که باید توسط هیئات مذهبی مورد توجه قرار گیرد و در چنین فضایی که دشمنان به دنبال پمپاژ ناامیدی هستند، دستاوردهای انقلاب اسلامی به سمع و نظر مردم برسد. 

اعلایی با بیان اینکه ظرفیت های امید آفرین قابل توجهی در ابعاد خارجی و داخلی در حال ایجاد و شکوفایی است، گفت: در فضای بین المللی در مدت اخیر اتفاقاتی در کشور رقم خورده که نادر بوده و می تواند منافع زیادی را برای کشور به ارمغان بیاورد. 

وی اضافه کرد: در داخل کشور، امروز مجموعه‌ای در کشور مستقر است که به دور از فساد که مدتی گریبانگیر کشور بوده است به موضوعات نگاه می کند و سعی می کند در سالم ترین فضای ممکن موضوعات را پیش ببرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر