کد خبر: 1097894
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

نکاتی که قبل از خرید هر گونه وسایل آشپزخانه ای، باید توجه داشته باشید!

رپورتاژ آگهی/ در جامعه امروزی قبل از خرید هر گونه وسیله و لوازم آشپزخانه لازم است به قیمت آن علاوه بر کیفیت و کارایی بالای آن توجه داشته باشید. در انتخاب سنتر که بزرگترین مرکز فروش انواع لوازم خانگی می باشد می توانید لوازم خانه و آشپزخانه خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

نکاتی که قبل از خرید هر گونه وسایل آشپزخانه ای، باید توجه داشته باشید!

 راهنمای خرید سرویس قابلمه

تهیه سرویس قابلمه با کیفیت یکی از دغدغه افراد می باشد چرا که وجود لوازم آشپزی به تنهایی یکی از عوامل خوش عطر و طعم شدن غذا، علاوه بر ادویه های خوش طعم، می باشد.

انواع سرویس قابلمه ها

قابلمه های تفلون

با اینکه قابلمه ‌های تفلون از محبوب ترین نوع قابلمه‌ ها محسوب می شوند، اما در مقایسه با سایر قابلمه ‌ها انتخاب چندان مطمئنی نیستند. ظروف تفلون نچسب، نسبتا سبک، با کاربرد و شست و شوی راحت و با مصرف کمتر روغن هستند.

قابلمه های چدن

عمر طولانی و وزن بسیار بالایی دارند. برای پخت طولانی و یکنواخت مناسب اند و به حرارت بالا مقاوم اند. نباید این نکته را فراموش کرد که قیمت سرویس قابلمه چدن گران می باشد و تنوع چندانی از نظر طرح و رنگ ندارند.

قابلمه های استیل

عمر طولانی داشته، زنگ نمی زنند و واکنشی نسبت به مواد غذایی ندارند. اما حرارت را مستقیم انتقال می‌دهند، یعنی غذا سریع تر در آن می‌سوزد. مناسب پخت انواع خورش و غذاهای آبدار هستند.

قابلمه ‌های سرامیکی

این قابلمه جدیدترین نوع سرویس آشپزخانه می باشد، دارای روکش نچسب و بدون ترکیبات مضر و تا حدی مقاوم به خوردگی و خراش است. ولی باید مراقب بود تا تکه ‌های آن وارد غذا نشود. دارای بدنه و کف چندین لایه هستند که لایه سرامیک یکی از لایه‌ های بدنه قابلمه است. حرارت را به خوبی پخش و منتقل می‌ کنند. قیمت نسبتاً بالایی دارند به همین دلیل در استفاده از آن ها باید کمی دقت بیشتری کنید.

قابلمه ‌های گرانیتی

در بین پوشش های نچسب، گرانیت از همه بادوام تر و سخت تر است. گرانیت یا سنگ خارا به دلیل جنس خود، گرما را نگه داشته و غذا در آن دیرتر از ظروف معمولی می ‌سوزد. تمیز کردن گرانیت بسیار ساده است. به دلیل نچسب بودن مصرف روغن را کاهش می‌دهد. چون گرانیت ماده ای طبیعی است، طعم غذا را تغییر نمی‌ دهد.

بهترین برند تولیدکننده سرویس قابلمه

سرویس قابلمه کرکماز، سرویس قابلمه ام جی اس، سرویس قابلمه جی فی نی، سرویس قابلمه تفال، سرویس قابلمه دسینی، سرویس قابلمه نالینو، سرویس قابلمه زرساب، سرویس قابلمه تابا، سرویس قابلمه عروس، سرویس قابلمه کاندید

نکاتی که قبل از خرید هر گونه وسایل آشپزخانه ای، باید توجه داشته باشید!

راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال

سرویس های قاشق چنگال از دسته کالا هایی محسوب می شوند که مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد؛ در مدل های مختلفی قیمت سرویس قاشق چنگال ممکن است بسیار زیاد باشد. فرقی ندارد در حال تهیه جهیزه عروس می باشید و یا به فکر خرید سرویس قاشق چنگال جدید می باشید مهم آن است که بدانید چه سرویسی مناسب شما می باشد. بنابراین بهتر است قبل از خرید به چندین نکته توجه شود.

نکات مهم برای خرید سرویس قاشق چنگال مناسب

نوع کاربرد

بدان جهت کاربرد را مطرح کردیم که سرویس قاشق چنگال شاید قرار است برای مصرف روزانه ی خانواده و یا برای مهمانی ها استفاده شود؛ بنابراین در ابتدا لازم است هدف از خرید این سرویس را مشخص کنیم. عله بر آن سایر نکات نیز وابسته به نوع انتخاب و هدف شما می باشد.

تعداد قاشق چنگال

بسته به نوع استفاده شما اگر قرار است برای مصرف روزانه باشد سرویس 6 نفره هم کفایت می کند اما اگر کاربرد این سرویس قرار است برای مهمانی ها باشد بهتر است از سرویس قاشق چنگال 12 و یا 24 نفره تهیه کنید.

جنس

بهترین جنس سرویس قاشق چنگال موجود در بازار عمدتا استیل ضد خش می باشند؛ مسلما سرویس های لوکس تری هم وجود دارند که از جنس نقره و به طبع با قیمت بالایی می باشند هم در بازار وجود دارند. اما به طور کلی می توان گفت از این سرویس های قاشق چنگال می توان در ماشن ظرفشویی نیز استفاده کرد و به راحتی و با خیال راحت شست.

ظاهر

اگر قرار است از این سرویس های قاشق چنگال به عنوان قاشق چنگال های به اصطلاح دم دستی و مصرف روزانه استفاده کنید، می توانید از سرویس هایی با طرح های رنگی و یا فانتزی بهره ببرید که دارای تنوع و طرح های متفاوت و متنوعی هستند.

*توجه داشته باشید که این سرویس قرار است روزانه مورد مصرف قرار گیرد و ممکن است به مرور زمان و به دلیل شست و شوی روزانه رنگ ها از بین رفته و ظاهر دیگه ای به خود بگیرن و بهتر است این سرویس از وزن کمی هم برخوردار باشد*

اگر زمان کافی برای حضور در فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید انواع لوازم آشپزخانه را نداشته باشیم به کجا مراجعه کنیم؟

این روزها مشغله افراد بسیار زیاد شده و خیلی زمان برای حضور در انواع فروشگاه ها و خرید وجود ندارد اگرچه اپ های مختلف کار را برای خرید خرده ریز های مختلف آسان کرده اند اما شما می توانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر نیز انواع لوازم خانگی از چرخ گوشت تا خرید مخلوط کن، با بهترین قیمت خریداری کنید و اگر در رابطه با برند و مدل مناسب خود دچار شک و تردید شدید با پشتیبانان تخصصی و رایگان ما ارتباط بگیرید و برای اطمینان بیشتر وجه خرید خود را درب محل سکونت خود پرداخت کنید. انتخاب سنتر برای جلب اطمینان بیشتر تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن عرضه می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار