کد خبر: 1097701
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: در استان قزوین ۵ مجتمع در قالب ۹۶ روستا و با خط انتقال ۵۲ کیلومتر اجرا می شود که این پروژه در نوع خود بی نظیر است و با حضور گروه های جهادی با کیفیت و کمیت مطلوب کار خود را آغاز کرده است.
زارع

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از پروژه های آبرسانی استان بیان کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی این است که بحث تاسیس سازمان بسیج سازندگی است. نهادی که به حق جایگزین جهاد سازندگی اوایل انقلاب شد و خیرات و برکات فراوانی را به همراه داشته است.

وی گفت: امروز بسیج سازندگی استان قزوین با همت و تلاش مجموعه سپاه استان و جهادگران بسیجی در زمینه مجتمع های آبرسانی که پروژه عظیمی در سراسر کشور است و سپاه به آن ورود کرده، اقدامات در خور توجهی را ارایه داده که این امر کمک شایانی به دولت در راستای محرومیت زدایی و ارایه خدمات می کند.

سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: در استان قزوین نیز ۵ مجتمع در قالب ۹۶ روستا و با خط انتقال ۵۲ کیلومتر اجرا می شود که این پروژه در نوع خود بی نظیر است و با حضور گروه های جهادی با کیفیت و کمیت مطلوب کار خود را آغاز کرده است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ویژگی های بارز این پروژه، دقت و کیفیت و همچنین بازه زمانی مناسب است که به دست جهادگران بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

وی افزود: بسیج سازندگی در عرصه های مختلفی از جمله جاده سازی، بهداشت و درمان، مسکن ولی نعمتان، آب شرب و آب کشاورزی ورود جدی و بسیار موفقی داشته و پروژه های مختلفی در این زمینه عملیاتی شده است.

سرهنگ طاهرخانی گفت: طی بازدیدهای مستمری‌که از سوی کارشناسان امر صورت گرفته این پروژه در نوع خود بی نظیر است و امیدواریم اقدام ارزشمند پروژه آبرسانی در کمترین بازه زمانی با بهترین کیفیت به پایان رسیده و مردم شریف منطقه که شامل ۹۶ روستا می باشد از برکات آن بهره مند شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار