کد خبر: 1097444
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
مدیر شرکت یاس نوین پارسه گفت:مبلغ ریالی این وام حدود ۳۰ میلیارد ریال معادل ۳ میلیارد تومان است و نحوی ارائه تسهیلات به صورت مشارکت است ، بسیجیان و تولیدکنندگان می‌توانند ،طرح و برنامه‌های قابل توجیه در حوزه اشتغال و تولید خود را به ما معرفی کنند تا بعد از بررسی‌های لازم به صورت مشارکت ارائه تسهیلات دهیم
کیانی

به گزارش روزنامه جوان از خراسان رضوی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد انواع فعالیت ‌های متفاوت بسیج در عرصه جهاد و سازندگی کشور هستیم و چند سالی است یکی از تمرکز های این نیروی جهادی در عرصه کارآفرینی و حمایت از کسب و کارهای تازه متمرکز شده است از همین رو بعد از اینکه با یکی از شرکت‌های فعال در عرصه جهاد و خدمات‌رسانی در سنگر اقتصاد مقاومتی و رویکرد نوین آن در این حوزه آشنا شدیم بر آن گشتیم تا با مدیرعامل آن گفت‌و‌گویی داشته باشیم‌. محمد روحانی مدیر شرکت یاس نوین پارسه در خراسان رضوی وابسته به بنیاد تعاون در توضیح انواع فعالیت‌ها و خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد، تصریح کرد: شرکت یاس نوین پارسه هم اکنون مشغول ارائه انواع خدمات در حوزه آموزش در فضای مجازی و مشارکت در قالب طرح‌های فروش و بازاریابی  و فروش و توزیع بسته های کمک معیشتی، در سطح استان خراسان رضوی است.

 

وی ادامه داد: این شرکت در حقیقت در حوزه صنایع دستی و غذایی برای تولید کنندگان خرد و خانگی مشغول فعالیت است و از این خرده کسب و کارهای خانگی حمایت می‌کند .

روحانی با بیان اینکه عمده تمرکز ارائه خدمات این شرکت بعد از فعالیت‌های بسیج سازندگی که در عرصه تولید و آموزش و ارائه تسهیلات مشغول فعالیت است، در تشریح حوزه خدمات‌رسانی این گروه جهادی گفت: خدمات ما بعد از ارائه فعالیت‌های بسیج سازندگی است، ما از فاز سوم یعنی در بحث بازاریابی و فروش محصولات اقتصادی مقاومتی سعی داریم به تولید‌کنندگان کمک کنیم.

 مدیر شرکت یاس نوین پارسه ابراز کرد: بسیاری از تولید کنندگان ما تولیدات بسیار خوبی دارند اما در عرصه بازاریابی و فروش محصولات با مشکل مواجه هستند و در این مرحله نیازمند کمک می‌باشند از همین رو ما در این شرکت در فاز اول در بخش آموزش در قالب سایت راسته بازار حدود یک هزار دقیقه برنامه آموزشی برای استفاده بسیجیان داریم .

روحانی در خصوص محتوای آموزشی این برنامه‌ها گفت: از انواع روش‌های ارتقای کیفیت محصولات همچون بسته بندی کالاها تا انواع روش‌های بازاریابی و جذب مشتری جهت خرید کالا و همچنین محتواهای آموزشی شامل ساخت سایت برای معرفی و فروش محصولات در این سایت برای استفاده بسیجیان و مردم موجود است .

وی در رابطه با فاز دیگر فعالیت این شرکت توضیح داد:  آموزش ‌های گروهی موضوع بعدی حوزه فعالیت ماست که به صورت وبینار این کلاس‌ها در حوزه بازاریابی و فروش برای استفاده بسیجیان برگزار می‌شود .

 مدیر شرکت یاس نوین پارسه در ادامه سخنانش به حمایت‌های مالی این شرکت از تولیدکنندگان و کارآفرینان اشاره داشت و در این خصوص بیان کرد: ارائه وام و تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی که معمولا در قالب مشارکت است از دیگر خدمات این شرکت است.

وی افزود: مبلغ ریالی این وام حدود ۳۰ میلیارد ریال معادل ۳ میلیارد تومان است و نحوی ارائه تسهیلات به صورت مشارکت است ، بسیجیان و تولیدکنندگان می‌توانند ،طرح و برنامه‌های قابل توجیه در حوزه اشتغال و تولید خود را به ما معرفی کنند تا بعد از بررسی و در صورت دارا بودن ملاک‌های لازم جهت حمایت از آن طرح‌ها به صورت مشارکت ارائه تسهیلات دهیم .

روحانی ادامه داد: با توجه به اینکه خراسان رضوی قطب تولید انواع محصولات کشاورزی است در بحث تولید سرخوشه‌ها ، بسته بندی و فروش و صادرات و تجاری‌سازی این محصولات ما مشارکت می‌کنیم .

مدیر شرکت یاس نوین پارسه عنوان کرد: بحث سبدهای کمک معیشتی موضوع دیگری است که از هنگام شیوع کرونا بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود ، ما در این شرکت سعی کرده‌ایم اقلام این سبدهای کمک معیشتی را از محصولات تولید داخل کشور فراهم کنیم تا ضمن حمایت از تولیدات داخلی با حذف واسطه ها و خرید مستقیم به صورت انبوه از تولید کنندگان به افزایش درآمد بیشتر آنها نیز کمک کرده باشیم .

وی افزود: از تمام خیران و موسسات خیریه دعوت می‌کنیم با خرید انواع بسته‌های کمک معیشتی که از مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان که هر بسته بنا به تعداد و نوع کالاهای موجود در آن شامل قیمت متفاوتی می‌شود ، ضمن اینکه با توزیع این بسته‌ها به اقشار آسیب‌پذیر کمک می‌‌کنند ، حمایت قابل قبولی نیز از تولید کننده داخلی نیز به عمل می‌آورند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار