کد خبر: 1097114
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
سردار سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طی حدود دو سال گذشته بیش از ۲۸ میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور در قالب رزمایش‌های کمک مومنانه تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در آیین پانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران که در آستان شیخ صدوق برگزار شد، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در پی تاکیدات رهبر معظم انقلاب، در نهضت مواسات و همدلی و کمک مومنانه در بیش از دو سال گذشته شرکت کردند و بسیج برای شناسایی خانواده‌های نیازمند وارد عرصه شد.

وی گفت: جریان جهادی بسیج به عنوان با حرکت انقلابی تبدیل به فرهنگ شده است و امروز ۴۲ هزار گروه جهادی دارای شناسنامه در بسیج داریم که در همه زمینه ها فعالیت می‌کنند و آماده پذیرش جوانان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: از پانزدهم شعبان سال ۱۳۹۹ که رهبری فرمان موضوع مواسات را مطرح کردند تا به امروز، بیش از ۲۸ میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

سردار سلیمانی بیان کرد: سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در اجرای رزمایش کمک مومنانه یکی از موفق‌ترین سپاه‌های استانی بوده و امروز پانزدهمین طرح توزیع بسته های معیشتی را به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر انجام داد.

وی با اشاره به روحیه جهادی بسیجیان برای اجرای این رزمایش‌ها گفت: آزادسازی ۱۱ هزار زندانی جرایم غیرعمد، اهدای ۴۰ هزار جهیزیه به زوج‌های جوان، اهدای ۱۰ ها هزار تبلت و گوشی هوشمند و تولید ماسک و مواد بهداشتی بخشی از اقدامات سپاه در مدت حدود دو سال اخیر بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج برای سال ۱۴۰۱، موضوعات مهمی را برنامه‌ریزی کرده که ازجمله آنها اجرای پروژه‌های ملی است.

سردار سلیمانی ادامه داد: در همین راستا طرح آب‌رسانی به ۷۲۰۰ روستا، ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، طرح آبخیز تا جالیز با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و غیره در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بسیج یک جریان پیشرو است و در هر صحنه‌ای که لازم باشد ورود می‌کند، افزود: نظام جمهوری اسلامی کاملا مردمی بوده و بسیج نیز تشکیلات مردم‌پایه است که در همه صحنه‌ها در راستای اعتلای نظام حرکت می‌کند که نمونه آن ورود کردن در بحث اقتصاد مقاومتی است که اقدامات خوبی انجام گرفته است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر