کد خبر: 1095796
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کشتی آرای گفت: با توجه به اینکه جلوی افزایش مجدد قیمت ارز گرفته و قیمت دلار با کاهش همراه شده است، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نیز کاهشی شد.
محمد کشتی‌آرای در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت بازار طلا و سکه، اظهار داشت: با توجه به کاهش قیمت ارز از روز گذشته و همچنین سیر نزولی قیمت جهانی طلا، قیمت طلا و سکه نیز با نوسان همراه شده است.

وی با بیان اینکه امروز هر اونس طلا به ۱۸۰۴ دلار رسید، تصریح کرد: با توجه به اینکه جلوی افزایش مجدد قیمت ارز گرفته و قیمت دلار با کاهش همراه شده است، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نیز کاهشی شد.

به گزارش تسنیم، برخی از صراف‌های بازار ارز نیز تأکید دارند که نرخ‌ها در صرافی‌ها بین کانال ۳۰ هزار و ۲۹ هزار تومان در نوسان است، ولی دلال‌های بازار آزاد تلاش دارند که قیمت‌ها را افزایش دهند، ولی فعلا این تلاش‌ها بی نتیجه مانده است. این افراد البته تأکید دارند که نرخ‌های درج شده برای انواع ارز و سکه در کانال‌های تلگرامی غیرواقعی است و با قیمت‌های کف بازار فاصله دارند.

* ربع سکه و نیم سکه دارای حباب بالای یک میلیون تومان؛ حباب سکه چقدر است؟

کشتی آرای در ادامه با بیان اینکه داد و ستد‌ها در بازار عادی است و عرضه و تقاضا تناسب دارد؛ گفت: حباب سکه امروز البته کمی افزایش یافته و به یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است. ربع سکه و نیم سکه نیز همچنان دارای حباب بالای یک میلیون تومان هستند.

وی همچنین گفت: امروز قیمت سکه طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون تومان تعیین شده و مورد داد و ستد قرار گرفته است.

قیمت هر مثقال طلای ابشده که در روز‌های گذشته تا ۶ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان نیز کاهش پیدا کرده بود امروز به ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان کاهش یافت. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که تا یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافته بود با ۵۰ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار