کد خبر: 1095780
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران (اسپورتکس ۱۴۰۱) حضوری فعال دارد

به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، بیست و یکمین دوره این نمایشگاه در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و پژوهشگاه تربیت‌بدنی به عنوان مرجع علمی ورزش کشور، در این رویداد بزرگ، مشارکتی فعال دارد.

بر اساس این گزارش، در طی ایام برگزاری نمایشگاه، برخی از محصولات و خدمات استارت‌آپ‌های مورد حمایت مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه، از جمله: «دستگاه توپ شوت کن فوتبال»، «سامانه بامربی (جستجوی مربی در سراسر کشور)» وکیسه بوکس چند بعدی ارائه خواهند شد.

از دیگر اقدامات پژوهشگاه در این رویداد، انجام تست پایش سلامت و تندرستی (با استفاده از دستگاه آنالیز ترکیب بدن)، به همراه مشاوره و تفسیر نتایج تست هریک از آزمون‌دهندگان، از دیگر خدماتی است که در غرفه پژوهشگاه، ارائه می‌شود.

قابل توجه است، به تمامی افرادی که در تست پایش سلامت شرکت نمایند، کارت تخفیف ۳۰ درصدی (دائمی) تعلق خواهد گرفت، دارندگان این کارت می‌توانند در هنگام مراجعه حضوری به پژوهشگاه، از تخفیف ویژه برای دریافت کلیه خدمات مرکز تخصصی مشاوره ورزشی پژوهشگاه و انجام تست‌های تندرستی، بهره‌مند شوند.

همچنین، عرضه تمامی کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی با تخفیف ۱۰ درصد «ویژه بازدیدکنندگان نمایشگاه» و پس از آن تاریخ تا ۲۲ تیرماه «ویژه سفارش تلفنی» به دوست داران کتب ورزشی ارائه می‌شود.
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، بدین وسیله از استادان دانشگاه و دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی، ورزشکاران، مربیان و کلیه علاقه‌مندان و تلاشگران حوزه ورزش، جهت بازدید از غرفه خود دعوت به عمل می‌آورد.

مکان برگزاری: تهران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن ۷، غرفه ۱۵
تاریخ برگزاری: ۱۴ الی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ (روز‌های سه‌شنبه الی جمعه)
ساعات بازدید: از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۵:۰۰ (بازدید برای عموم افراد، آزاد است)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار