کد خبر: 1095580
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
بنی گانتز خواستار انجام تحقیقات شد؛
منابع عبری از ۱۰ مورد افشای اطلاعات حساس و محرمانه مرتبط با فعالیت‌های امنیتی رژیم صهیونیستی علیه ایران در دو ماه اخیر خبر داده و این رخداد را به منزله شکستی اطلاعاتی توصیف کرده اند.

شبکه صهیونیستی کان شامگاه یکشنبه در گزارشی اعلام کرد: مقامات اسرائیلی به تازگی متوجه شده اند که در دو ماه اخیر ۱۰ مورد افشای اطلاعات حساس و محرمانه در ارتباط با فعالیت‌های امنیتی و تحرکات اسرائیل علیه ایران رخ داده است.

بنابراین گزارش، در پی این رخداد خطرناک امنیتی برای رژیم صهیونیستی، بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم خواستار انجام تحقیقات درباره علت این رخداد شده است.

بنابر این گزارش، مطالب افشا شده در ارتباط با عملیات‌ها و تحرکات رژیم صهیونیستی علیه ایران در دو ماه اخیر بوده و از لحاظ اطلاعاتی از درجه طبقه بندی و محرمانگی بالایی برخوردار بوده اند.

بنابر اعلام شبکه صهیونیستی کان، به نظر می‌رسد موضوع نشست محرمانه میان آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با فیاض الرویلی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح عربستان سعودی در مصر، یکی از موارد افشا شده باشد.

در همین راستا، مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که در شرایط کنونی به دنبال مجازات عاملان این درز اطلاعاتی نیستند، اما اولویت آنها شناسایی منبع افشای این اطلاعات است.

بر این اساس، نگرانی اصلی صهیونیست‌ها از این مساله است که این رخدادها موجب آسیب وارد کردن به روند اقدامات جاسوسی و امنیتی این رژیم در آینده شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار