کد خبر: 1095536
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح:
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه خوشبختانه امنیت پایدار در کشور حاکم است، گفت: در زمین و هوا شرارت و تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه خوشبختانه امنیت پایدار در کشور حاکم است، گفت: در زمین و هوا شرارت و تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح صبح دیروز وارد استان کردستان شد و مورد استقبال نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در بدو ورود در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در استان کردستان و سلام و قدردانی از مجاهدت‌های مردمان این دیار در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: هدف از این سفر سرکشی و بررسی حوزه‌های مربوط به نیرو‌های مسلح و امنیت منطقه و مرز‌های کردستان است.
وی ضمن بررسی فعالیت‌های نیرو‌های مسلح در همکاری با دولت و مردم در استان افزود: در یک ماه اخیر جلسات و بررسی‌های کامل در نیرو‌های مسلح استان کردستان انجام شده تا زمینه این سفر مهیا شده است. سرلشکر باقری با بیان اینکه بحمدالله وضعیت امنیت در کشور و استان کردستان و مرز‌های این خطه پایدار و فوق‌العاده خوب است و هیچ مشکلی نداریم، تصریح کرد: گاهی شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای از سوی دشمنان وجود داشته است که نیرو‌های مسلح از سپاه، مرزبانی و ارتش در زمین و هوا مشغول فعالیت‌اند و تحرکات آنان را رصد می‌کنند.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، هدف از این سفر را سرکشی به نیرو‌های مسلح، بررسی موضوعات مربوط به نیرو‌های مسلح، امنیت منطقه و به‌خصوص مرز‌های کردستان و فعالیت‌های نیرو‌های مسلح در همکاری با دولت و کمک به مردم بیان کرد و افزود: طی جلسات یک ماه بررسی‌های کامل ارکان گوناگون ستاد کل در نیرو‌های مسلح کردستان انجام شده است تا بتوانیم تصمیمات لازم را بگیریم. دیدار و سرکشی از نیرو‌های مسلح، بررسی میدانی امنیت مرز‌ها و فعالیت‌های نیرو‌های مسلح از جمله برنامه‌های سفر دو روزه سردار باقری به کردستان است.
نیرو‌های مسلح در اوج آمادگی و توانمندی
سرلشکر باقری همچنین ظهر دیروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌ها و کشفیات فراجا و مرزبانی استان کردستان ضمن قدردانی و ابراز رضایت از زحمات انجام شده اظهار داشت: بحمدالله آمار‌ها و مشاهدات عینی از این نمایشگاه حاکی از عملکرد خوب و قابل تقدیر عزیزانمان در فراجا و مرزبانی کردستان است. وی با بیان اینکه با تلاش نیرو‌های مسلح امنیت قابل قبول و پایداری در استان کردستان برقرار است، افزود: به‌رغم اینکه کردستان، استان مرزی و در منطقه همجوار وضعیت بسامانی وجود ندارد، اما شاخص‌های امنیتی بیانگر آن است که کردستان در بسیاری از بخش‌ها از متوسط کشوری بهتر است.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح زحمات شبانه‌روزی متولیان عرصه نظم و امنیت و مرزبانان را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: خوشبختانه این عزیزان در بخش‌های مختلف اطلاعاتی، امنیتی، مرزبانی، آگاهی و پلیس فتا اقدامات بسیار خوبی انجام داده و کار‌های آنان باعث پیشبرد اهداف و به ثمر نشستن تلاش‌ها شده است. وی گفت: بخش‌هایی از این نمایشگاه مربوط به ابداعات و ابتکارات نیرو‌های مرزبانی فراجا و مرزبانی برای به حرکت در آوردن خودرو‌ها در برف و انجام مأموریت‌های پلیسی، امنیتی و اطلاعاتی در کردستان بود که قابل تقدیر است. سرلشکر باقری بیان کرد: بر اساس گزارش‌های تیم‌های پیش‌رو، نیرو‌های مسلح در استان کردستان از آمادگی، مهارت، آموزش و توانمندی قابل توجهی برخوردارند و وضعیت بسیار خوبی دارند.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: در این سفر جمع‌بندی‌هایی درخصوص وضعیت فراجا و مرزبانی استان خواهیم داشت که در جهت ارتقای توان وکیفیت این عزیزان مؤثر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار