کد خبر: 1095402
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
فرماندار بلگورود روسیه اعلام کرد که پس از وقوع انفجار‌هایی در این منطقه، خانه‌های متعدد ویران و دست کم ۷ تن کشته و زخمی شدند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به نقل از ریانووستی، «ویاچسلاو گلادکو» فرماندار منطقه «بلگورود» در غرب روسیه که در همسایگی شرق اوکراین واقع است، اعلام کرد که پس از انفجار‌های متعدد در این منطقه سه نفر کشته، چهار تن دیگر از جمله یک کودک زخمی و پنج خانه به طور کامل تخریب شده اند و همچنین ده‌ها خانه دیگر نیز آسیب دیده اند.

وی در این باره در پیامی در کانال تلگرام خود گفت: گفته می‌شود قربانیان در حال حاضر چهار نفر هستند و دو نفر به بیمارستان منتقل شدند که یک مرد و یک کودک ۱۰ ساله اند. حال این مرد وخیم است. دو نفر دیگر نیز در محل معاینه شدند. همه کمک‌های ضروری پزشکی در حال ارائه است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد سه کشته وجود دارد.

گلادکو ادامه داد: اطلاعات اولیه در حال حاضر از این قرار است. تخریب جزئی ۱۱ ساختمان آپارتمان در امتداد خیابان‌های مایاکوفسکی، میچورین، چومیچوف، پوپوف و پاولوف وجود دارد و حداقل ۳۹ ساختمان مسکونی خصوصی در امتداد خیابان‌های مایاکوفسکی، پوپوف، پاولوف تا حدی ویران شدند، پنج مورد از آن‌ها به طور کامل ویران شدند.

وی قول داد که همه کمک‌های لازم را به ساکنان بلگورود ارائه دهد.

پیشتر نیز وقوع حریق در یکی از تأسیسات وزارت دفاع روسیه و همچنین انفجاری دیگر در انبار مهمات در این منطقه خبرساز شده بود.

از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، مناطق مرزی به طور مرتب از طرف اوکراینی گلوله باران شده است.

منطقه بلگورود در روسیه، مجاور منطقه «لوهانسک» و همچنین مناطق «خارکیف» و «سومی» در اوکراین است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار