کد خبر: 1095101
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، ۲۱۵۰ نفر از مددجویان با مشارکت خیران به اردو‌های شوق زیارت اعزام شدند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: حسین رجبی افزود: اعزام مددجویان به اردو‌های شوق زیارت پس از وقفه ۲ ساله به دلیل همه‌گیری کرونا، از ابتدای سال جاری آغاز شده و در بهار امسال ۲۱۵۰ نفر از جامعه هدف امداد به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی هدف از اجرای طرح شوق زیارت را ارتقای فرهنگی، روحیه خودباوری و برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط برای مددجویان عنوان کرد و ادامه داد: در تعطیلات تابستان، مقدس مشهد میزبان زائران کمیته امداد خواهد بود و ۸۱۲۰ نفر از خانواده‌های مددجو با اولویت زیارت اولی‌ها، به زیارت حضرت امام رضا (ع) اعزام خواهند شد.

مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد به برگزاری اردو‌های زیارتی در شهر مقدس قم نیز اشاره کرد و گفت: این اردو‌ها در جوار حرم حضرت معصومه (س) در حال برگزاری است و در سه ماهه دوم سال جاری، چهار هزار نفر از خانواده مددجویان به این شهر مقدس اعزام خواهند شد.

رجبی با تقدیر از مردم نیکوکار ایران اسلامی برای حمایت از اجرای اردو‌های شوق زیارت خاطرنشان کرد: این اردو‌های فرهنگی و معنوی با مشارکت خیران و نیکوکاران برگزار می‌شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار