کد خبر: 1095018
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه
اظهارات رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه‌قضائیه با واکنش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران بخش‌های مختلفی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه‌الله) را بازنشر کرده و درخصوص آن نوشتند.

اظهارات رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه‌قضائیه با واکنش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران بخش‌های مختلفی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه‌الله) را بازنشر کرده و درخصوص آن نوشتند. تمجید رهبر انقلاب از حجت‌الاسلام اژه‌ای، ریاست قوه قضائیه تأکید بر استقلال قوه از ضابطین قضایی و تأثیر نگرفتن از آن‌ها و لزوم ورود قوه به تأمین امنیت روانی مردم در فضای مجازی از پرواکنش‌ترین بخش‌های بیانات رهبر انقلاب بود. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است.
مهسا حشمتی:
مقام معظم رهبری: «قوه قضائیه خودش باید مستقل رسیدگی کند و تحت تأثیر نظر ضابط قرار نگیرد.» عملکرد مستقل ق. ق نتایج عادلانه‌تری داره و جلوی اعمال نظرات نسبت به اشخاص و قضایا رو می‌گیره.
حسین یزدی:
دستور آیت‌الله خامنه‌ای درخصوص مستقل بودن قوه‌قضائیه از ضابطین قضایی امیدوارکننده است. ضابطین در نقش شاکی هستند، استدلال و نتایج خود را باید بیاورند و متهم هم باید مستدل دفاع کند و قضات هم مستقل رأی دهند. فقط قوه قضائیه در ارجاعات پرونده‌ها به شعب هم این استقلال را حفظ کند.
محمدسعید احدیان:
رهبر انقلاب: «قوه قضائیه با دروغ و شایعات در فضای مجازی برخورد کند. یکی از حقوق عمومی مردم این است که امنیت روانی داشته باشند، یعنی هر روز یک شایعه و دروغی در ذهن‌ها پخش نشود.»
سیدمحمد میرسیفی:
امام خامنه‌ای: «قوه قضائیه با دروغ و شایعات در فضای مجازی برخورد کند.» آقای اژه‌ای دیگه رهبر هم صداش در اومد....
علیرضا محرمی:
به گفته‌های رهبر انقلاب درباره امنیت روانی در شبکه‌های اجتماعی اگر در سال‌های اخیر بنگرید، مشخص می‌شود که آقا از همه دستگاه‌ها و افراد توقع دارند که در جای خود به ساماندهی فضای مجازی بپردازند. حتی از کاربران هم خواستند جهاد تبیین راه بیندازند. این حرف خیلی مهمی است.
مهدی فضائلی:
یکی از ابعاد مهم شخصیت حضرت آیت الله خامنه‌ای، بعد قرآنی ایشان است که در برخی بیانات هم جلوه‌گر می‌شود. بیانات امروز رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان قوه قضائیه یک نمونه از آن است. #رهبر_قرآنی
احمدرضا شیرسوار:
هفته قوه قضائیه با تذکرات رهبـری به اتمام رسید! شکی نیست مطالبات و توقعات از دستگاه قضایی بالاتر هم رفته. لازمه متصدیان این امور زمان بیشتری برای جبران عقب‌ماندگی‌ها بذارند، چراکه وقوع جرم در شبانه‌روز در حال انجامه، اما پیگیری‌ها محدود به زمان اداری. #امنیت_ روانی
امیر محمدی:
نقض آشکار قوانین اسلام و قانون اساسی همراه با تخلفات گسترده و متناوب انتخاباتی از مهم‌ترین ارکان سلب امنیت روانی جامعه است!
حسین صارمی:
رهبر انقلاب: «جناب آقای محسنی واقعاً مؤمنند، انقلابی‌اند، پرکارند، مردمی و دور از تشریفاتند.» طی این سال‌ها کمتر دیدم رهبری این مقدار به مسئولی نظر مثبت داشته باشند.
احمد روستایی:
آقای اژه‌ای از تعریفات آقا درباره خودتان مراقبت کنید. رهبر عزیز، امام خمینی (ره) و حتی جد بزرگوارشان امیرالمؤمنین این تعریفات را از برخی افراد داشتند که متأسفانه بعد‌ها نتوانستند آن صفات را در خودشان حفظ کنند. مراقب عاقبت بخیری خودتان باشید، ما هم دعایتان می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار