کد خبر: 1094891
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
نیرو‌های امنیتی لبنان با انجام یک سری عملیات اطلاعاتی برای کشف و شناسایی شبکه‌های جدید جاسوسی، چهار تن از مظنونان به همکاری با دشمن صهیونیست را بازداشت کردند.

نیرو‌های امنیتی لبنان با انجام یک سری عملیات اطلاعاتی برای کشف و شناسایی شبکه‌های جدید جاسوسی، چهار تن از مظنونان به همکاری با دشمن صهیونیست را بازداشت کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، سرویس امنیت داخلی لبنان به تازگی توانست شماری از مظنونان به همکاری با رژیم صهیونیستی را در منطقه «العرقوب» واقع در جنوب لبنان بازداشت کند.

یک منبع امنیتی لبنان گفت که سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ده‌ها پلتفرم در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را تحت پوشش شبکه بزرگ اشتغال‌زایی و استخدام جوانان جویای کار در لبنان تهیه کرده‌اند، این در حالی است که به گفته همین منبع، تحقیقات نشان می‌دهد که مظنونان بازداشت شده از واقعیت هویت موسساتی که برای آن‌ها کار می‌کردند، هیچ گونه اطلاعی نداشتند.

در همین ارتباط، «قاسم هاشم» نماینده پارلمان لبنان به روزنامه «الاخبار» گفته که «عملیات بازداشت این افراد در سطحی محدودی بوده است و تاکنون تنها چهار نفر از مظنونان بازداشت شده‌اند».

وی با بیان اینکه برخی از اهالی منطقه العرقوب، اقدام مظنونان با جاسوسی را به «شرایط اقتصادی کنونی لبنان» مرتبط دانستند، تصریح کرد: «جای هیچ گونه توجیهی بویژه برای اهالی این منطقه که همواره از رژیم اشغالگر و تجاوزات مستمرش رنج می‌برند، وجود ندارد».

بهمن ماه گذشته بود که لبنان ۱۷ شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی را کشف و خنثی کرد. این خبر رسما از سوی وزارت کشور لبنان اعلام شد و نبیه بری رئیس پارلمان لبنان هم این دستاورد امنیتی را «منحصر به فرد» خواند.

دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بویژه طی سال‌های اخیر سرمایه گذاری هنگفتی برای نفوذ به کشور‌های منطقه از جمله لبنان تحت عناوین مختلف اشتغال‌زایی انجام داده و تلاش کرده است تا با سوء استفاده از اوضاع اقتصادی و سیاسی لبنان به این کشور نفوذ کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار