کد خبر: 1094820
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوا کل سپاه گفت: اولین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت پنجشنبه ۹ تیرماه در حسینه شهدای بسیج برگزار می‌شود.
 

حجت الاسلام علی اکبر داراب کلایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوا کل سپاه پاسداران در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت (ترور فاوای سپاه) گفت: اولین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت (ترور فاوا سپاه) روز پنجشنبه ۹ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ در حسینه شهدای بسیج با حضور خانواده‌های محترم این شهدا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام داراب ادامه داد: در این یادواره حجت الاسلام شیخ ناصر یوسفی سخنرانی خواهند کرد و حاج محمد رضا بذری و حاج احمد قدمی مدیحه سرایی خواهند کرد.

وی افزود: در این مراسم خانواده‌های محترم و معزز ۱۵ شهید مدافع حرم با تخصص فاوا از سراسر کشور حضور خواهند داشت و ضمن معرفی این شهدای بزرگ با حضور مسئولان از آن‌ها تقدیر و عمل خواهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوا کل سپاه پاسداران گفت: از سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

وی با اشاره به دلیل انتخاب این شهدا گفت: این شهدای رشته و تخصص خاصی دارند که با این مراسم می خواهیم مردم با آن‌ها بیشتر آشنا شوند و بدانند که این شهدای عزیز با این تخصص در محور مقاومت حضور داشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام داراب افزود: هدف اصلی و کلی آئین‌های بزرگداشت شهدا زنده نگهداشتن یاد و خاطره ان‌ها و معرفی این شهدای بزرگ به نسل جوان است، ما می خواهیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم تا راه و مسیر آن‌ها فراموش نشود. تا بتوانیم به مسیولیت خود عمل کنیم.

اولین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فاوا سپاه برگزار می شود

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار