کد خبر: 1094696
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری :
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج گفت: برخی رانندگان و مسافران تقاضا دارند تعداد سرنشینان تاکسی‌ها به چهار نفر قبل بازگردد ولی هنوز ابلاغی در این خصوص صادر نشده و سوار کردن بیش از سه مسافر تخلف محسوب می‌شود.

محسن امیدوار حسینی با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس و تاکسی‌ها اظهار کرد: علی رغم کاهش محسوس آمار مبتلایان به کرونا و کنترل این بیماری، ضرورت استفاده از ماسک در تاکسی و اتوبوس همچنان پابرجا است و دستورالعملی مبنی بر امکان برداشتن ماسک در خودروهای حمل و نقل عمومی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه مردم نباید فکر کنند کرونا تمام شده، گفت: استفاده از ماسک در فضاهای بسته مثل اتوبوس و تاکسی که سرنشینان فاصله کمی از هم دارند، همچنان اهمیت دارد و مردم نباید نسبت به این موضوع بی توجه باشند.

این مسئول توضیح داد: در این شرایط برخی رانندگان و مسافران تقاضا دارند تعداد سرنشینان تاکسی‌ها به چهار نفر قبل بازگردد ولی  هنوز ابلاغی در این خصوص صادر نشده و سوار کردن بیش از سه مسافر تخلف محسوب می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج با بیان اینکه اغلب رانندگان و مسافران تمایل دارند این طرح دائمی شود، گفت: حفظ سلامتی و  راحتی بیشتر و پیشگیری از استهلاک خودرو از مواردی است که سبب علاقه‌مندی رانندگان و مسافران برای ادامه این طرح شده است.

امیدوار حسینی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان تاکسی در افزایش نرخ کرایه و یا سوار کردن سه سرنشین در صندلی عقب، می‌توانند از طریق بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر و یا سامانه رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری کرج (۱۳۷)، کد تاکسی متخلف را گزارش دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار