کد خبر: 1094690
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
روند تایید اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در نشست مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی‌المپیک با رئیس اتحادیه جهانی این رشته مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
پس از آنکه در روند تایید اساسنامه جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان ابهاماتی از سوی اتحادیه جهانی مطرح شد، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران اقدامات لازم را در جهت ابهام‌زادیی انجام داده و حتی در خصوص برخی از مسایل از جمله دوپینگ و مواردی از این دست تضمین‌های لازم را نیز ارائه کردند.

اما روند تایید این اساسنامه همچنان ادامه دارد و قرار است در جریان سفر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به سوئیس در این خصوص نیز نشستی با دیوید لاپارتینت رئیس اتحادیه جهانی برگزار شود.

پیش از این سفر، نشستی تخصصی برگزار و تمامی اطلاعات، مکاتبات، روند اداری و حقوقی کار در اختیار مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان قرار گرفت تا طرف ایرانی با دست پر در این نشست حاضر شود. حمید سجادی و سیدرضا صالحی امیری به همراه فرید فتاحیان مسئول امور بین‌الملل برای دیدار با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) و دیگر مسئولان IOC بامداد راهی سوئیس شده‌اند و باید دید آیا این نشست در نتیجه و تسریع روند اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران تاثیرگذار خواهد بود یا نه.

این نشست طبق برنامه از پیش تعیین شده امروز برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار