کد خبر: 1094463
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: برای پرداخت مالیات هیچ فرقی بین کارگر و سلبریتی وجود ندارد و هیچ معافیت یا محدودیتی به منظور پرداخت مالیات برای سلبریتی‌ها که درآمد‌های میلیاردی دارند نباید در نظر گرفته شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پرداخت مالیات هیچ فرقی بین کارگر، کارمند و سلبریتی‌ها وجود ندارد و هیچ کس در این زمینه مستثنا نیست.

وی افزود: هیچ محدودیت و معافیتی به منظور پرداخت مالیات برای سلبریتی‌ها با درآمد‌های میلیاردی نباید در نظر گرفته شود؛ چراکه آن‌ها از امتیاز بالاتری نسبت به دیگران برخوردار نیستند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: کارگران و کارمندان قبل از آنکه حقوق‌شان پرداخت شود مالیاتشان کسر می‌شود و لذا دلیلی ندارد که سلبریتی‌ها با درآمد‌های نجومی‌شان مالیات ندهند.

سلیمی خاطرنشان کرد: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای معافیت هنرپیشه‌ها از درآمد‌های مالیاتی در نظر گرفته شده که همین هم بی‌عدالتی است و نباید باشد.

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: عملا هیچ سقف معافیت مالیاتی برای کسانی که درآمد‌های میلیاردی دارند نباید در نظر گرفته شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار