کد خبر: 1094397
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
فرمانده سپاه تهران بزرگ:
سردار حسن‌زاده گفت: ۱۵۰۰ مددجو در مرکز درمان شهید زیادیان سپاه تهران بزرگ وجود دارد که ظرف شش ماه آینده فاز جدید این مرکز را با طرفیت ۱۱۰۰ نفر احداث خواهیم کرد.

سردار حسن‌زاده گفت: ۱۵۰۰ مددجو در مرکز درمان شهید زیادیان سپاه تهران بزرگ وجود دارد که ظرف شش ماه آینده فاز جدید این مرکز را با طرفیت ۱۱۰۰ نفر احداث خواهیم کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع پرس، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه تهران بزرگ صبح امروز (شنبه) در همایش ملی جشن نجات، که در مرکز درمان شهید زیادیان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۵۰۰ مددجو در مرکز درمان شهید زیادیان سپاه تهران بزرگ وجود دارد که ظرف شش ماه آینده فاز جدید این مرکز را با طرفیت ۱۱۰۰ نفر احداث خواهیم کرد.

سردار حسن‌زاده افزود: در این مرکز فعالیت‌های فرهنگی هم دنبال می‌شود که از جمله می‌توان به گروه‌های سرود ۸۰ نفری و تئاتر اشاره کرد به نحوی که به مناسبت‌های مختلف مددجویان، مسابقات فرهنگی و ورزشی دارند و حتی در قالب گروه‌های جهادی نیز فعالیت‌های اجتماعی انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: یکی از مشکلات ما در این مرکز، زمان‌بر بودن یافتن خانواده‌های مددجویان است، زیرا بعضا تا یک‌سال و نیم زمان می‌برد تا خانواده این افراد را پیدا کنیم؛ همچنین یکی دیگر از فعالیت‌های این مرکز ایجاد کارگاه‌های حرفه‌آموزی است، به همین جهت اکنون به‌دنبال گرفتن سفارش‌های دوخت البسه نظامی توسط مددجویان این مرکز هستیم.

سردار حسن‌زاده تصریح کرد: همیشه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ما توصیه شده که کار‌های سخت و بر زمین مانده را انجام دهیم به همین علت هدف‌گذاری ما این است که میزان پاک ماندن مددجویان را افزایش دهیم و این هم در بلند مدت شدنی است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار