کد خبر: 1094358
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
رئیس پیشین فدراسیون وزنه برداری کشورمان پس از حکم دیوان عدالت اداری و برکناری از این سمت، شانس حضور در مجمع فدراسیون جهانی را هم از دست داد.
 پس از اینکه علی مرادی با حکم دیوان عدالت اداری از ریاست فدراسیون وزنه برداری کنار گذاشته شد، اظهارات ضد و نقیضی از حذف نام او از جمع کاندیدا‌های انتخابات ریاست فدراسیون جهانی و حق رأی او هم مطرح شد که گویا این موضوع در نهایت به واقعیت پیوست.

بر این اساس طبق اعلام برخی از سایت‌های خارجی، فدراسیون جهانی چندی پیش لیست نمایندگان کشور‌ها برای حضور و حق رأی در انتخابات مجمع را در حالی اعلام کرده بودند که نام علی مرادی از ایران هم در لیست مذکور وجود داشت، اما در لیست جدید خبری از نام مرادی و حق رأی او نیست!

بدین ترتیب علی مرادی به عنوان رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری ایران شانس حق رأی در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون جهانی را هم از دست داد تا بدین ترتیب سریال ناکامی‌های او در این عرصه تکمیل شود.

این در حالیست که فدراسیون جهانی وزنه برداری نام سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشورمان را در لیست جدید خود به عنوان نماینده ایران که حق رأی نیز دارد، قرار داده است.

مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی طی روز‌های شنبه و یکشنبه (امروز و فردا) برگزار می‌شود که قرار است در این مجمع مهم، رئیس، دبیرکل، نواب رئیس و اعضای هیأت اجرایی مشخص شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار