کد خبر: 1094182
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
رئیس فدراسیون والیبال ایران پس از پیروزی تیم ملی برابر آمریکا، گفت: این موفقیت خوب که در ادامه مسابقات لیگ ملت‌ها و با شکست تیم قدرتمند آمریکا به دست آمد را به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم.
 محمدرضا داورزنی پس از پیروزی شامگاه پنجشنبه تیم ملی ایران برابر آمریکا به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی خسته نباشید گفت و عنوان کرد: این موفقیت خوب را که در ادامه مسابقات لیگ ملت‌ها و با شکست تیم قدرتمند آمریکا به دست آمد، به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم.

وی با تاکید بر این‌که تیم ملی امیدوارتر از قبل به مسیر خود ادامه خواهد داد، تصریح کرد: ان‌شاالله تیم ملی با تلاش بیشتر این مسیر را ادامه خواهد داد و بازیکنان با خودباوری بیشتر بتوانند در ادامه راه روز به روز عملکرد بهتری داشته باشند تا دل مردم را شاد کنند.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: مطمئنا مردم ایران با تماشای مسابقه ایران و آمریکا، عملکرد خوب بازیکنان و قابلیت‌های آن‌ها را دیدند. ما به این تیم امیدوار هستیم و به این بازیکنان امید بیشتری داریم که بتوانند در آینده عملکرد بسیار بهتری در مسابقات قهرمانی جهان و المپیک داشته باشند.

وی در پایان گفت: باز هم به مردم تبریک می‌گویم. امیداورم بچه‌های خود را دعا کنند تا آن‌ها به سلامتی مسیر پیشرفت خود را ادامه دهند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار