کد خبر: 1093659
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی از مجموعه ورزشی شاهین و آکادمی بین المللی فیتنس و پرورش اندام بازدید کرد
در ادامه نشست‌های اداره کل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی با فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی ؛ سید ابوالفضل تجلی سرپرست اداره کل تربیت بدنی این دانشگاه از امکانات و تجهیزات مجموعه ورزشی شاهین تهران و آکادمی بین المللی بدنسازی و پرورش اندام بازدید نمود.
 
تجلی ظرفیت این مجموعه را در حوزه آموزش‌های مهارتی خصوصا در بخش بدنسازی و پرورش اندام عالی و مطابق استاندارد‌های بین‌المللی دانست ایشان ضمن تشکر از مهندس عظیمی موسس و مدیریت مجموعه در ایجاد یک ظرفیت مطلوب در ورزش افزود ایجاد و توسعه آموزش‌های علمی کاربردی در این مجموعه می‌تواند مکمل فعالیت‌های ورزشی موجود و فرصتی در ایجاد یک برند بین المللی در حوزه ورزشی باشد.
 
عظیمی مدیر مجموعه مجهز بدنسازی شاهین در شرق تهران از آمادگی این مجموعه برای میزبانی مسابقات مهم و بین المللی خبرداد و افزود: نمایندگان فدراسیون جهانی بدنسازی در بازدیدی که سال گذشته داشتند این مجموعه را مناسب رویداد‌های بین المللی دانستند. عظیمی افزود: جهت تشکیل دوره‌های متمرکز و پودمانی علمی و کاربردی نیز آمادگی داریم و انشالله بتوانیم قدمی در راه علمی شدن ورزش بخصوص ورزش‌های بدنسازی و پرورش اندام برداریم.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار