کد خبر: 1092686
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تأکید کرد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: اقدامات حمایتی از جامعه معلولان به ویژه اعمال تخفیفات مربوط به تامین اجتماعی و تکالیف حمایتی تسهیلاتی مندرج در قانون درباره جامعه هدف بهزیستی باید اعمال شود.

جلسه شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور رؤسا و مدیران با محوریت هماهنگی های بین دستگاهی در خصوص ارائه گزارش عملکرد دستگاه های عضو، چالش های مراکز و مؤسسات دولتی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان، مهارت آموزی و اشتغال جامعه هدف بهزیستی، نشریه اطلاع رسانی شورای هماهنگی، اختصاص کارگزاری ویژه بیمه اجتماعی خبرنگاران و موضوع آموزش های رایگان کارکنان دستگاه های اجرایی وزارت مردم و خانواده های آنان در محل اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد.

عبدالله دارایی در این جلسه ضمن استماع گزارشات دستگاه های اجرایی در خصوص عملکرد مجموعه تحت امر خود، با توجه به دستور جلسه شورای هماهنگی و شنیدن مشکلات مربوط به چند مؤسسه توانبخشی و نگهداری از معلولین در استان، بر حل فوری مسائل مربوط به شرکای اجتماعی بهزیستی به لحاظ حساسیت های خدمت رسانی به جامعه هدف تأکید کرد.

وی عنوان کرد: همه ظرفیت های موجود هم در بخش حاکمیتی و هم در بخش حمایتی باید خدمت به مراکز و مؤسسات خدمات رسان در بخش معلولین و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی قرار گیرد. انتظار می رود مجموعه های حمایتی مالی دستگاه های اجرایی در وزارت مردم همچون بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید موانع دریافت تسهیلات اشتغال به ویژه برای جامعه هدف بهزیستی را کاهش دهد و در ایجاد اشتغال این بخش از جامعه با نگاه دلسوزانه بیشتری حرکت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه اقدامات حمایتی از جامعه معلولان به ویژه اعمال تخفیفات مربوط به تامین اجتماعی و تکالیف حمایتی تسهیلاتی مندرج در قانون درباره جامعه هدف بهزیستی باید اعمال شود، افزود: این سه مجموعه حمایتی در بخش مالی و منابع اعتباری در حمایت های مربوط به تسهیلات ازدواج ، فرزندآوری و جمعیت جوانی و حمایت از اشتغال در بخش اجرای تبصره 18 و مابقی تکالیف قانونی خود در این مدت اقدامات موثری داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار