کد خبر: 1092683
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کمک معیشت ماهیانه مددجویان تحت حمایت با رشد 20 درصدی نسبت به سال گذشته به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت واریز شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس تعداد نفرات خانوار کمک‌هزینه معیشت دریافت می‌کنند گفت: خانوارهای مددجو یک نفره 420 هزار تومان، دونفره 600 هزار تومان، سه‌نفره 840 هزار تومان، خانوارهای چهارنفره یک میلیون 80 هزار تومان و خانوارهای پنج‌نفره ۱٬میلیون و 320 هزار تومان کمک‌معیشت دریافت می‌کنند.

ابوالفضل فلاح قنبری افزود: خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت و یارانه ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی کمیته امداد امام (ره) توانمندسازی مددجویان است بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ماهانه کمک‌معیشت به‌حساب حدود ۲۷ هزار و ۸۶۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان البرز واریز شده است .

فلاح قنبری با اشاره به کمک‌های خیران برای رفع بخشی از نیازهای جامعه هدف این نهاد یادآور شد: مددجویان دارای یتیم و فرزندان خانوارهایی که سرپرستشان به دلیل ناتوانی جسمی، کهولت سن و بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند افزون بر رقم واریزی امداد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین مبالغی را به‌صورت ماهانه دریافت می‌کنند.

وی گفت: خیرین می‌توانند با هماهنگی این نهاد در طرح‌های مشارکتی از طریق دفاتر ۱۳ گانه کمیته امداد، بیش از 370 مرکز نیکوکاری، اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی) شرکت نمایند و کمک‌های نقدی خود را به شماره‌ کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، واریز نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار