کد خبر: 1091762
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ماجرای سرقت صندوق امانات بانک ملی
برخی از کاربران مدعی شده‌اند که طی تعطیلات اخیر، سارقان با ورود به شعبه بانک ملی رو‌به‌روی دانشگاه تهران، ده‌ها صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ این شعبه را به سرقت برده‌اند

برخی از کاربران مدعی شده‌اند که طی تعطیلات اخیر، سارقان با ورود به شعبه بانک ملی رو‌به‌روی دانشگاه تهران، ده‌ها صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ این شعبه را به سرقت برده‌اند. بانک ملی با انتشار بیانیه‌ای سرقت صندوق‌های امانت شعبه دانشگاه این بانک را در تهران تأیید کرد؛ شعبه محل حادثه خیابان انقلاب، مقابل دانشگاه تهران واقع شده و یک بنای قدیمی است که حداقل ۶۰سال قدمت دارد. کاربران شبکه‌های اجتماعی ضمن مهم خواندن این حادثه خواستار شفافیت درخصوص جزئیات این حادثه شدند، چراکه آن‌ها معتقدند این یک دزدی ساده و معمولی نیست. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است.

رضا کربلایی:
بانک ملی نماد اعتماد ملی و یک سرمایه ملی است. توضیح دو سطری درباره حادثه شعبه دانشگاه مبهم است. ضرورت دارد شفاف‌سازی شود و دستکم یک دستور ویژه برای بررسی ابعاد ماجرا صادر کنید تا مشخص شود فقط حادثه بوده یا اینکه اشکالی در حفاظت از شعب هست.
علی طالب‌زاده:
حدود هزار صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ شعبه دانشگاه بانک ملی به سرقت رفته. منبع: باشگاه خبرنگاران. این بانک هم اعلام کرده که شعبه دانشگاه دچار خسارت محدود شده. در تعطیلات سارقان سخت مشغول کار بودن!
محمدرضا سلطانی:
روز تعطیل بانک ملی روبه‌روی دانشگاه تهران رو سرقت کردن و ۲۵۰تا صندوق امانات رو خالی کردند. فکر کن صندوق امانات. بانک نمیدونه توی صندوق امانات مردم چی بوده (چون محرمانه است و خود مالک صندوق میدونه توش چی گذاشته) و عملاً هیچ برآوردی نمیشه داشت از این موضوع.
احسان تقدسی:
حتی نمی‌دونن تو صندوق امانات بانک ملی چی بوده و چقدر بوده که الان بخوان به صاحبانش پولش را بدهند. هرکس هم می‌تونه هر ادعایی بکنه. مثلاً کسی بگه من ۳۰۰سکه تمام داشتم یا این مقدار دلار داشتم، چطور میشه ثابت کرد که راست گفته یا نه؟
رسول صادقی:
سرقت از بانک ملی، آدم رو یاد داستان چوپان دروغگو میندازه! یعنی اونجایی که سیستم هشداردهنده بانک به رئیس، گزارش سرقت رو میده، اما به دلیل اینکه در سال‌های گذشته به اشتباه پیامک داده بود، رئیس اعتماد نمی‌کنه! #پیامک_دروغگو

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار