کد خبر: 1091725
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
تهران- ایرنا- معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: نایب قهرمانی پرسپولیس امسال با وجود مشکلات و برخی اتفاق‌ها، دست کمی از قهرمانی ندارد و برای سال آینده هم با تمام توان تلاش می‌کنیم که تیمی برای قهرمانی آسیا ببندیم.
محمد محمدی امروز سه‌شنبه در یک گفت‌وگوی رادیویی در رابطه با اعلام رای نهایی دیدار پرسپولیس و تراکتور از سوی کمیته انضباطی که علاوه بر محرومیت هواداران تراکتور، با محرومیت هواداران پرسپولیس همراه بود، اظهار داشت: «داستان گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری». گردن ما از مو هم باریک‌تر است، اما وقتی که هواداران ما تخلفی انجام نداده‌اند، چرا باید پرسپولیس از حضور هواداران پرشور خود بی‌نصیب باشد؟ واقعاً دلیل این کار را نمی‌دانیم.

وی افزود: به این رأی اعتراض کردیم، چرا که حق پرسپولیس پایمال شده است. می‌گویند امید عالیشاه تخلفی داشته، تمکین کردیم، ولی برای چه باید دیدار با تراکتور را بدون تماشاگران برگزار کنیم؟ این کم لطفی است. به طور قطع اعتراض خواهیم کرد و امیدواریم این رای در کمیته استیناف تغییر کند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: به عنوان یک مقام مسئول در پرسپولیس می‌گویم که این کم لطفی در حق هواداران است، چرا که هیچ مشکلی از سوی هواداران ما نبود. با توجه به شرایط بازی با تراکتور در تبریز باید حکمی صادر می‌شد و به طور قطع مشخص بود که امکان برگزاری بازی وجود نداشت و بازی باید ۳ بر صفر می‌شد.

محممدی تاکید کرد: می‌گویند سعید آقایی و امید عالیشاه تحت فشار بودند، درست؛ اما هواداران ما چه گناهی کردند؟ سنگ پرتاب کردند؟ چکار کردند؟ کمیته انضباطی برای ما توضیح دهد که تماشاگران ما که در آن روز در ورزشگاه نبودند چرا باید محروم شوند؟ این اتفاق را پیش از این در دیدار با سپاهان هم تجربه کردیم. آن اتفاق هم به ما ارتباطی نداشت. هوادار ما اصلا نبود چرا باید از میزبانی در تهران محروم شویم؟

وی گفت: اعتراض‌مان را هم نسبت به رأی کمیته انضباطی اعلام کردیم و امیدوارم که در استیناف مورد تجدیدنظر قرار بگیرد و رأی برگردد.

در بخشی از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است که با توجه به تخلفات تماشاگران ۲ تیم در سال ۹۸ و به منظور جلوگیری از تکرار تخلفات، بازی دو تیم در فصل آینده بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. محمدی در این خصوص توضیح داد: قانون که عطف به ماسبق ندارد. اگر آن موقع تخلفی صورت گرفته چرا همان موقع رسیدگی نشده؟

وی در مورد اینکه کمیته انضباطی اعلام کرده در زمان کرونا نتوانستند آن دیدار را بدون هوادار اجرایی کنند، گفت: زمان کرونا هم که مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد. ورزشگاه‌ها که اکنون باز شده است. من متوجه نمی‌شوم. آن زمان باید چنین حکمی را ابلاغ می‌کردند و یک حکم تعلیقی برای ما در نظر می‌گرفتند مبنی بر اینکه اگر تخلف دیگری صورت گرفت این حکم اعمال شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: الان موضوعیت ما ۲ یا سه سال پیش نیست. منظور ما رأی، دیدار تراکتور - پرسپولیس در تبریز است و باید درباره آن بازی حکم صادر می‌شد. حرف ما این است که می‌گوییم کدام هوادار ما در ورزشگاه به کسی بی‌احترامی یا تخلفی کرده است؟ در سال آینده حضور همه هواداران برای ما اهمیت دارد. اگر این فصل هواداران حضور داشتند می‌توانستیم بهتر لیگ را به پایان برسانیم.

وی تاکید کرد: الان سؤال ما از کمیته انضباطی این است که برچه اساسی هواداران را محروم کردند، براساس اینکه سه سال پیش حکمی صادر شده است؟ اگر کرونا بود چرا حکم تعلیقی ندادند؟ به نظر ما نسبت به پرسپولیس کم‌لطفی شده است و امیدواریم که رسیدگی شود. البته هنوز رأی به ما ابلاغ نشده و فقط رسانه‌ای شده است منتظریم به ما برسد. البته شکوائیه را آماده کردیم تا به محض ابلاغ رأی به باشگاه، بتوانیم از حق‌مان دفاع کنیم.

محمدی همچنین تصریح کرد: پرسپولیس به قهرمانی عادت کرده و پنج فصل پیاپی قهرمان شد. امسال هم مشکلات زیادی داشتیم. مصدومیت بازیکنانی مانند عالیشاه و امیری و رفتن رادوشوویچ و مشکلاتی که پس از آن به وجود آمد، توانستیم با حداقل اختلاف نایب قهرمان شویم. اگر امتیاز‌هایی که باید می‌گرفتیم، کسب می‌کردیم باز هم با اختلاف زیاد قهرمان می‌شدیم. نایب قهرمانی به طور حتم دست کمی از قهرمانی ندارد و برای سال آینده هم با تمام توان تلاش می‌کنیم که تیمی ببندیم برای قهرمانی آسیا.

وی درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس تاکید کرد: یکسری شایعات درباره لیست ورودی و خروجی بیرون آمده است که باید بگویم فعلاً به هیچ عنوان لیست خروجی نداریم. یکسری از بازیکنان قراردادشان تمام شده و سرمربی تیم فعلاً در حال استراحت است.

وی در مورد جدایی رامین رضاییان گفت: هیچ بازیکنی از تیم جدا نشده است. او قراردادش تمام شده و هیچ بازیکنی هم از سوی کادر فنی در لیست خروجی قرار نگرفته است. وظیفه ما ن این است که خواسته‌های سرمربی تیم را برآورده کنیم و با تمام قوا سعی می‌کنیم نفرات اول لیست گل‌محمدی را جذب کنیم تا با توجه به ضعف‌های تیم، آن را تقویت کنیم.

محمدی در مورد بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس گفت: به محض اینکه برای نقل‌وانتقالات باشگاه نیاز باشد پول استوکس را پرداخت می‌کنیم و مشکلی نداریم، اما صلاح می‌دانیم که در حال حاضر پول را به بازیکنان تیم بدهیم. به طور قطع پول استوکس دیون ما است و آن را پرداخت می‌کنیم و سعی خواهیم کرد که پول را تا زمانی که بشود در حساب بازیکنان خودمان حفظ کنیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: فعلاً با گزینه‌های دیگر هم در حال مذاکره هستیم، ولی تا زمانی که قطعی نشود اسمی نمی‌بریم. بدون شک اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است. خیلی از بازیکنان امسال ابراز تمایل کردند که به پرسپولیس بیایند. امسال سال جام جهانی است و مطمئناً با نفراتی که می‌گیریم سال خیلی پرشوری خواهیم داشت.

وی درباره بالا رفتن رقم قرارداد بازیکنان اظهار داشت: این موضوع نسبت به سال‌هایی که بازی می‌کردیم اصلاً قابل مقایسه نیستم. الان هم ما با بازیکنانی که مذاکره می‌کنیم، دو برابر بیشتر از پیشنهاد پرسپولیس، پیشنهاد رسمی دارند که ۵۰ درصد آن را هم در زمان قرارداد دریافت می‌کنند. ما امسال، چون یک شرکت بورسی هستیم نمی‌توانیم فراتر از بودجه کار کنیم. این را می‌توانم شهادت بدهم که همه بازیکنانی که به تیم می‌آیند همه با جان و دل می‌خواهند بازی کنند و بحث مالی اولویت‌شان نیست، چون پیشنهاد‌های بالاتری دارند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه نشست مهم یحیی گل محمدی و رضا درویش برگزار شده است، گفت: این جلسه هنوز برگزار نشده است و به محض اینکه گل‌محمدی آمادگی داشته باشد این جلسه را برگزار خواهیم کرد. فعلاً کار‌ها براساس درخواست کادر فنی پیش می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار