کد خبر: 1091652
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: احداث جایگاه سوخت فرودگاه سهند با پیگیری نماینده ویژه اعزامی از سوی رئیس‌جمهور، در سفر اخیر آیت‌الله رئیسی و هئیت دولت به استان تصویب شد.

داود اسدیان  افزود: احداث جایگاه سوخت در این فرودگاه، شرایط لازم برای افزایش تعداد پروازها و مقصد سفرها را فراهم می‌کند و یکی از دستاوردهای ارزشمند بیست‌وسومین سفر استانی رئیس‌جمهور محسوب می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه جذب اعتبار و احداث این جایگاه باید از مسئولان فرودگاه به صورت جدی پیگیری شود، بیان کرد: مسئولان این فرودگاه و متولیان سایر طرح‌هایی که از اعتبارات سفرهای استانی رئیس‌جمهور برخوردار شده است باید جذب اعتبار و اجرای طرح‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری کنند. 

فرماندار مراغه به سایر دستاوردهای این سفر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در این سفر نه تنها اعتبار مناسبی برای طرح‌های نیمه‌تمام و مهم شهرستان اختصاص پیدا کرد، بلکه با وجود محدودیت تخصیص اعتبار برای پروژه‌های زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، مساعدت دولت برای تکمیل برخی از این طرح‌های فرهنگی و عمرانی نیز جلب شد. 

به گفته وی تخصیص اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه آزادراه مراغه - هشترود از جمله مهمترین دستاوردهای این سفر به شمار می‌رود؛ ضمن توجه به اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار قبل از سفر استانی تخصیص پیدا کرده بود و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز مصوبه سفر استانی است.

«اسدیان» بیان کرد: تخصیص اعتبار برای ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه، تخصیص اعتبار برای تکمیل فاز دوم بیمارستان سینا به صورت قطعی و تخصیص قیر برای راه‌های روستایی و شهر مراغه از جمله دیگر دستاوردهای سفر آیت‌الله رئیسی به استان و نماینده ویژه ایشان به مراغه به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: این اعتبارات از چهار طریق سازمان برنامه و بودجه، دستور مستقیم رئیس‌جمهور، اعتبارات استانی و اختیارات نماینده ویژه دولت برای تکمیل و اجرای طرح‌ها اختصاص می‌یابد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر