کد خبر: 1089775
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
رئیس مجلس با اشاره به حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در شهر آبادان، تاکید کرد: ضرورت دارد ستاد بحران استان و نیرو‌های امدادرسان در اسرع وقت به‌طور جدی به وضعیت مصدومان و جان‌باختگان و بررسی خسارت‌های واردشده اقدام کنند.
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تسلیت وقوع حادثه غمبار فرو ریختن ساختمان متروپل در شهر آبادان و فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان، از کمیسیون عمران خواست هر چه سریعتر ابعاد حادثه را پیگیری و به مجلس ارائه کند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه غمبار فرو ریختن ساختمان اداری - تجاری متروپل در شهر آبادان که باعث بروز خسارات، جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم عزیز شد، موجب تاسف و تاثر گردید.

ضرورت دارد ستاد بحران استان و نیرو‌های امدادرسان در اسرع وقت به‌طور جدی به وضعیت مصدومان و جان‌باختگان و بررسی خسارت‌های واردشده اقدام کنند و کلیه دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات شهری، تا برقراری شرایط عادی و آواربرداری از محل حادثه وظایف خود را بی‌وقفه به انجام برسانند. همچنین بخش‌های انتظامی و امنیتی ضمن بررسی ابعاد وقوع فاجعه و شناسایی متخلفین، اقدام عاجل جهت معرفی آنان به دستگاه قضایی و برخورد قاطع با مسببان را به عمل آورند.

کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز با کمک مجمع نمایندگان استان خوزستان و نمایندگان محترم آبادان، به فوریت ابعاد مختلف سانحه را جهت ارائه گزارش به نمایندگان ملت مورد بررسی قرار دهد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف آبادان و خانواده‌های درگذشتگان و آرزوی سلامتی مصدومان، امیدوارم شاهد اینگونه حوادث تلخ و دردناک نباشیم.

محمدباقر قالیباف

رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار