کد خبر: 1089617
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
شهردار تبریز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و دبیر شورای اسلامی شهر با خانواده شهید والامقام کریم نقوی و شهید والامقام جبرئیل نجف زاده باویل سفلائی دیدار و گفتگو کرد.

 یعقوب هوشیار در این دیدارهای جداگانه با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم شاهد اداره بهتر شهر خواهیم بود، ادامه داد: همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز است.

هوشیار افزود: علاوه بر اینکه بنده به همراه رئیس و برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

شهردار تبریز تاکید کرد: بر این باوریم که خانواده شهدا نور و چراغ هر محفلی هستند و باید تا می توانیم از برکات حضورشان بهره بگیریم و قدردانی خود را از فداکاری و صبوری این عزیزان اعلام کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر