کد خبر: 1089571
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
همزمان با برگزاری سالگرد فتح خرمشهر در البرز از خانواده‌های شهدای عملیات الی بیت‌المقدس استان البرز در تالار شهیدان نژادفلاح کرج تجلیل و قدردانی می‌شود.

همزمان با برگزاری سالگرد فتح خرمشهر در البرز از خانواده‌های شهدای عملیات الی بیت‌المقدس استان البرز در تالار شهیدان نژادفلاح کرج تجلیل و قدردانی می‌شود.
سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به‌ویژه شهدای عملیات الی بیت‌المقدس سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: مردم این شهر در دوران جنگ روز‌های سختی را سپری کردند، مادران این شهر جوانانی، چون محمد جهان‌آرا را در دل پرورش دادند، جوانانی که مظهر استقامت و از خودگذشتگی بودند و هیچ‌گاه حاضر نشده و نیستند که ذره‌ای از خاک کشور را به بیگانگان دهند. وی با بیان اینکه البرز ۱۷۰شهید والامقام را در عملیات الی بیت‌المقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، به مجاهدت و نقش غیور مردان استان در این عملیات که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، اشاره و تصریح کرد: در روز سوم خرداد ۶۱ نخستین گردانی که وارد خونین‌شهر شد، گردان منتظران قائم به فرماندهی سردار شهید آقا مهدی شرع پسند از تیپ المهدی (عج) بود. این مسئول با اشاره به شهدای شاخص استان گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان جنتی رضوی که پس از دفاع مقدس بر اثر جراحات آن دوران به شهادت رسید و شهید حاج علی گروسی که در عملیات کربلای۵ به فیض شهادت نائل آمد این رزمندگان کرجی بودند که نخستین اذان را در مسجد جامع خرمشهر پس از آزادی سردادند و نخستین نماز جماعت را اقامه کردند، در حالی که هنوز خرمشهر به‌طور کامل پاکسازی نشده بود. رستمیان از برگزاری مراسم یادبود شهدای فتح خرمشهر خبر داد و گفت: در مراسمی که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و شهرداری کرج برگزار خواهد شد، ضمن پاسداشت مقام شهدای عملیات الی بیت‌المقدس از خانواده‌های معظم شهدای شاخص این عملیات تجلیل و قدردانی خواهد شد. وی افزود:در این مراسم که امروز دوم خردادماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۶:۳۰ با سخنرانی سردار دقیقی رئیس اسبق ستاد تیپ المهدی (عج)، تیپ اعزامی از استان البرز در عملیات الی بیت‌المقدس در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می‌گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار