کد خبر: 1089556
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

سرمایه‌گذاران بورس این روز‌ها به صورت محتاطانه دست به خرید می‌زنند، به طوری که نماد‌ها در یک حالت تعادل به سر می‌برند این در حالی است که ارزش معاملات همچنان نزدیک به ۵ هزار میلیاردتومان است. از نظر سیاسی از یک سو اخبار مثبت برجامی به بازار مخابره می‌شود از سوی دیگر کارشکنی امریکایی شنیده می‌شود.
شاخص بورس تهران با صعود ۲ هزار و ۴۵۷ واحدی در رقم یک میلیون و ۵۸۲ و ۱۴۴ واحد رسید.
به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۲۴۵۷ واحد صعود به یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۱۴۴ واحد و ارزش روز بازار به ۶ هزار و ۲۷۸ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۶۰۱ واحد صعود به ۳۸۶ هزار و ۹۳۸ واحد رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۳۳۲ واحد رشد به ۴۴۱ هزار و ۵۱۰ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۸۲۳ واحد رشد به ۲۷۲ هزار و ۷۶۲ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۲۳۸۴ واحد رشد به ۲ میلیون و ۹ هزار و ۱۴۷ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۴۸۴ واحد صعود به یک میلیون و ۲۲۱ هزار و ۱۳۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۹۲۰ واحد رشد به رقم ۲ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۲۹۳ واحد رسید.
نماد حکشتی، شپدیس، پارس، نوری، شپنا، وغدیر، شاراک بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و جم‌پیلن، اخابر، ذوب، وسایا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۲۷.۸۷ واحد رشد به رقم ۲۱ هزار و ۵۶۵ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد ۲ میلیارد و ۹۹۹ میلیون برگ سهم در قالب ۳۱۷ هزار و ۶۸۰ فقره به ارزش ۳ هزار و ۲ میلیارد تومان با مجموع اوراق بدهی دولت داد و ستد کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار